Jag som precis vant mig vid förändringen :p

Men jag håller med de andra och tycker det ser bättre ut som det är nu.
Jo, jag funderade på att vänta ett tag till så att det skulle bli ett jäkla liv om att jag ändrade för det var ju så bra ;)

Dock har jag nu kommit på att det kanske inte var det bästa sättet att sortera det hela på i samband bl a med den nya layouten jag jobbar på så jag gör nog en ändring igen ganska omgående och placerar Annonserna sist istället för först.
 
Är det pga detta som länken till bloggarna har försvunnit?
Fliken med Galleri och Blogg togs bort för någon vecka sedan, du är den första som kommenterat det. En anledning till att de togs bort är att det sedan nästan ett år tillbaka funnits dubbla länkar till Galleriet och Bloggarna, det kändes lite onödigt tyckte jag. Du hittar dessa länkar lite nedanför den meny som finns idag.
Ändringarna är också en del i den ändring av layouten jag arbetar med.
 
Vad roligt att få vara först med något! ;-) På min mobil ligger länken till bloggarna nu allra längst ner i botten på sidorna, där de senaste inläggen visas. Någon annan länk till bloggarna hittar jag inte.
 
Jag gillar att annonserna nu är utputtade på högerkanten.

Även om det är jättejobbigt just nu när jag är ovan vid det så tror jag det blir bra i längden.
 
Vad roligt att få vara först med något! ;-) På min mobil ligger länken till bloggarna nu allra längst ner i botten på sidorna, där de senaste inläggen visas. Någon annan länk till bloggarna hittar jag inte.
Surfar man med mobil eller motsvarande skärmbredd är det inte lika enkelt att se.
I det just nu gröna fältet där det står Hem Forum bör du se "tre korvar" klickar man där hittar man det som inte fick plats på en liten skärm som Galleri och Bloggar.
 
Jag hade velat ha, från vänster till höger, Annonser - Hästar - Grenar - Övrigt. Känns mest logiskt att Annonser och Hästar ligger bredvid varandra då det rör sig om hästannonser/hästrelaterade annonser. Sen blir det mindre hästrelaterade forum desto längre åt höger man går.
 
Jag hade velat ha, från vänster till höger, Annonser - Hästar - Grenar - Övrigt. Känns mest logiskt att Annonser och Hästar ligger bredvid varandra då det rör sig om hästannonser/hästrelaterade annonser. Sen blir det mindre hästrelaterade forum desto längre åt höger man går.
Skriver under på detta! Mycket mer logiskt
 
kl
Vad har hänt? Så himla opraktiskt @Gunnar att inte kunna få upp rutan om nya inlägg när man går upp och läser ett inlägg. Jag tyckte det var super förut. Nu måste man gå tillbaka till startsidan innan man kan trycka på det VARJE gång man läser ett inlägg och sen vill kolla nyaste inläggen :meh:. Snälla ändra tillbaka :down:
Ändringar i all ära men nu börjar verkligen tröttna på alla konstanta ändringar hit och dit....
 
Håller med @EmmaW, det blir väldigt omständigt att behöva klicka på rubriken Forum och sen gå till nya inlägg. Mycket smidigare som det var innan!
 
Jag håller också med @EmmaW . Jag surfar mest från mobilen och i menyraden där Bevakade trådar och Nya inlägg brukade finnas har jag nu länkar till underforumen Hem & hobby samt Om bukefalos istället, som åtminstone jag använder mycket mer sällan.
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 762
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Jag har haft min häst sedan 2015 nu och vi kommer väldigt bra överens. Hon är väldigt ranghög och bestämd, visar tydligt missnöje men...
Svar
3
· Visningar
1 609
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
1 960
Hästvård Jag skulle gärna vilja höra lite förslag och gisssningar på vad som kan vara fel på min häst. Har bokat kliniktid, men först om en...
Svar
5
· Visningar
2 413
Senast: bellala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp