Bukefalos 28 år!

Original v Cover

Vad säger in om musiken till en av världens mest plågsamma filmer: Boys Don't Cry?

Originalet med Restless Heart:

I filmen med Nina Persson och Nathan Larson:

Böööl, till båda!
 
five finger death Punch house of the rising sun cover trycker fram till lite över en minut

originalet

Jag är en liten rock tjej
 
Jag klarar knappt av att höra den längre (men den är så oerhört bra). Jag lyssnade på den när jag jobbade i Norge och väntade på att lasarettet skulle ringa och berätta att min pappa var död :cry::cry: Det fanns lite för många kopplingar i den till mitt eget liv just då men det var ändå en tröst att lyssna på den där och då.

:cry::heart

(jag kan bli tårögd av båda versionerna redan utan att ha någon sådan personlig händelse att hänga upp dem på)
 
En som jag glömt av. Jag och min far. Uggla version är så grym. Grinar så fort jag hör den och då lever farsan fortfarande. Olle berör inte alls så som Uggla
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vill egentligen inte starta en debatt om kosttillskotts verkan eller ej men inser att det är svårt att låta bli. Jag har, av skäl...
2
Svar
21
· Visningar
1 378
Senast: gammalek
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 339
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Har vi några läkare eller sköterskor här som kan svara på sårrelaterad fråga? Jag är opererad/sydd med resorberbar tråd för 1 1/2 v...
2
Svar
23
· Visningar
2 844
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp