Bukefalos 28 år!

Det är helt normalt! När laget som ligger under känner att de inte längre kan komma ikapp ger de upp. Väldigt vanligt om det inte är jämnt i matchen förstås :)

Nu är det hög tid för att sova. Gonatt!! :bump::bump:
Men var det inte möjligt att få 5 poäng? Tyckte jag läste det under herrarnas match.

God natt!
 
Men var det inte möjligt att få 5 poäng? Tyckte jag läste det under herrarnas match.

God natt!
Tekniskt sett kan man ju få 8 poäng eftersom man har 8 stenar, men att få en femma är superovanligt och de kände helt enkelt att Sverige spelade alldeles för bra och att de inte skulle lyckas få tillräckligt med poäng för att kunna vinna.

Gonatt igen :D
 
Men ser ju sjukt komiskt ut. Men skorna? De glider hur enkelt som helst men halkar inte?

Det handlar nog mer om spelarnas skicklighet än skorna att de inte halkar. Såg du Gulddrömmar med Anja Pärson när hon träffade Niklas Edin? Anja har nog ganska bra balans, egentligen :D
 
Jaha, det här blev inte som planerat. Mobilen ringde inte av någon anledning :meh: Men jag vaknade i alla fall i tid för hockeyn. Helt vansinnigt! :nailbiting: men heja, heja Tyskland!
 
Det handlar nog mer om spelarnas skicklighet än skorna att de inte halkar. Såg du Gulddrömmar med Anja Pärson när hon träffade Niklas Edin? Anja har nog ganska bra balans, egentligen :D
Men har de inte olika skor? Jag tyckte att jag läste det när jag googlade om curling igår :p en sko för att glida bra och en sko för fäste. Förstod jag det som..men det kanske var hittepå!
 
Usch jag är helt förstörd av hockeyfinalen. Mycket vilsamt att titta på damernas tremil istället, så jag hoppar fram och tillbaka :up:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med ett par dagar kvar innan transferfönstret inför OS stänger är det hästbytartider i ridsporten. Senast i raden är svenskägde...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Gunnar
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 336
Senast: Mirtai
·
Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 432
Senast: tuaphua
·
Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp