Det finns minst en gren där män inte får tävla. Men ja, jag håller med dig!
Vilken gren får män inte tävla i?

Och så sjukt att Sverige inte gav ( ger? :confused: ) stöd till kvinnliga backhoppare trots bra resultat utan bara till manliga så den enda BRA backhopparen vi hade började hoppa för Norge
 
Vilken gren får män inte tävla i?

Och så sjukt att Sverige inte gav ( ger?:confused:) stöd till kvinnliga backhoppare trots bra resultat utan bara till manliga så den enda BRA backhopparen vi hade började hoppa för Norge

Visserligen är den på sommar OS: Konstsim är bara för kvinnor
 
Vilken jäkla insats av Stina Nilsson! :love:

@bollen__ Stadlober åkte bara fel en gång, egentligen. Andra gången åkte hon rätt men trodde hon åkte fel... Vidrigt sätt att förlora en OS-medalj på :(
 
Tråkigt för Kalla att återigen få avsluta ett OS så här (även om det inte är dåligt så är det ju mycket sämre än förväntat). Och stackars Haag :(.
 
Tänk att Weng inte har tagit en enda medalj. Bommat formen totalt. Kanske inte var så smart att åka "allt" hela säsongen.
 
Men har de inte olika skor? Jag tyckte att jag läste det när jag googlade om curling igår :p en sko för att glida bra och en sko för fäste. Förstod jag det som..men det kanske var hittepå!
Jaha, då fattar jag! Såg att de gled på en och tog fart med den andra men fattade inte att det var olika.
 
Jaha, men varför svarade du på mitt inlägg då? Vad ville du säga?
Men hjälp, trodde det här var en ganska lättsam tråd och inte särskilt viktigt med vilket inlägg man svarar på. Du tyckte hon hade överträffat sig själv med formen, jag la till att jag inte tycker det för hon åkte ju jättebra under TdS också.
 
Men hjälp, trodde det här var en ganska lättsam tråd och inte särskilt viktigt med vilket inlägg man svarar på. Du tyckte hon hade överträffat sig själv med formen, jag la till att jag inte tycker det för hon åkte ju jättebra under TdS också.

Förlåt, jag har fått influensa och är lite stingslig! :o

Med övertäffat sig själv så menar jag när man som uthållighetsidrottare har den där dagen när kroppen svarar till 110 procent och allt bara sitter där. Det är ingen jämförelse med hennes övriga prestationer, utan ett uttryck för att det syntes att hon hade en riktig kanondag - undantaget det olycksaliga vägvalet.
 
Satt och funderade lite. Hur tusan gör dom en Bobbana. kan inte vara lätt att få perfekt is i kurvorna som ligger kvar utan att spricka.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med ett par dagar kvar innan transferfönstret inför OS stänger är det hästbytartider i ridsporten. Senast i raden är svenskägde...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 281
Senast: Fiorano
·
Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
834
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
391
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp