Bukefalos 28 år!

Sv: Osäkert?

Jag rensade bort ett problem, men missade ett annat på kvällen före julafton, förhoppningsvis skall allt vara rensat nu. Jag har bett google kolla upp sidan igen för att kunna få bort den blockering som nu ligger. Förhoppningsvis fungerar allt som det skall senast i morgon.
Ledsen för detta strul.
 
Sv: Osäkert?

Jag får upp varningsmeddelande nu -direkt när jag ska öppna buke
 
Sv: Osäkert?

Får meddelandet på startsidan, om jag öppnar något i ny flik eller om jag klickar in mig på någon buketråd via google.
 
Sv: Osäkert?

Jag har fått nu under flera dagar. Datorn stannar och säger varning datorn kan skadas om du besöker denna sida och då har jag undvikit att gå in helt men märkligt för ibland är det inga problem?

Tex går jag först in på "hästhantering" forumet går det men absolut inte senior kommer jag inte in på.
 
Sv: Osäkert?

Samma här.. kommer inte in på Chrome överhuvudtaget from idag. Explorer går fortfarande bra.
 
Sv: Osäkert?

jag får varning på både explorer och chrome. Måste välja " gå in på egen risk" för att komma in i forumet.
 
Sv: Osäkert?

*kl*

Har inte haft problem innan men i morse kom jag inte in alls från Chrome, det blev tvärnit.
Sitter nu vid annan dator och går in via Explorer utan problem.
 
Sv: Osäkert?

Får även jag gå in på "egen risk"

buke_52bc49ceddf2b328739a7dc2.jpg


buke2_52bc49cfe087c3192ec89fa8.jpg


Chrome...
 
Sv: Osäkert?

Jag tog mig in på egen risk förut med FF och fick en varning även med IE. Chrome provade jag aldrig då men nu kommer jag in med alla 3 webbläsare :) Verkar ha gått över. Skönt.
 
Sv: Osäkert?

Jag blockas fortfarande av chrome, så för alla har nog blockningen inte släppt, förhoppningsvis sker det i natt eller i morgon.
 
Sv: Osäkert?

kl

Kommer ingenstans via Chrome :arghh: Hur går man in "på egen risk"? Hittar ingen sån knapp...
Funkar dock via Explorer, men där vill man ju helst inte vara :wtf:

(har varit såhär sedan idag på förmiddagen någon gång)

edit: Hittade hur man går vidare på "egen risk"!
 
Senast ändrad:
Sv: Osäkert?

Det kommer och går, fruktansvärt irriterande. Först går det flera timmar, sedan ytterligare timmar där det inte går att komma vidare någonstans. Sedan funkar det en stund, och spärras igen.
 

Liknande trådar

Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
641
Senast: gulakatten
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
903
Senast: Jeps
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 518
Senast: Roheryn
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 035
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp