Bukefalos 28 år!

astronaut

Trådstartare
virus1.png


virus2.png


Klickade först på fortsätt då jag bara några minuter innan var inne på buke utan några problem. Så kom jag till en ny ruta. Mitt virusprogram som blev känslig på ungefär 3,2 sekunder eller någon som har koll på varför detta dök upp när jag skulle klicka mig till buke? O_o
 
Sv: Osäkert?

Jag också, fick den första varningen när jag skulle till startsidan men gick då in på historik och klickade mig in på en annan forumsida, då funkade det.
Kanske nån annons som är "ful"?
 
Sv: Osäkert?

Jag fick också upp precis det. Fick hitta på en underrubrik till Bukefalos för att undvika att komma till startsidan.
Funderar på om det kan ha lagts in någon ny annons eller liknande på startsidan som webbläsarna och antivirusprogrammen reagerar på, eller om någon annons ändrats i efterhand? :confused:
 
Sv: Osäkert?

Jag har också Chrome och Adblock men fick ändå upp samma meddelande som andra. Från mobilen fick jag inte det (Android + Chrome, inget Adblock).
 
Sv: Osäkert?

Jag fick också upp meddelandet nu trots att jag varit inne på buke tidigare under dagen utan problem. Blir lite misstänksam när sånt här händer. Har tyvärr inga förslag på vad som kan ha hänt utan ville mest dela med mig.
 
Sv: Osäkert?

Jag fick upp samma felmeddelande häromdagen varje gång jag försökte öppna en viss tråd, och idag när jag öppnade startsida. Det första angav att det skadliga innehållet kom från "www.tva-gardvarare.com".
 
Sv: Osäkert?

Jag får upp det när jag går in på mitt konto och ska kolla senaste trådarna,annars så kan jag surfa runt utan problem,bara jag inte går in på min profil så....
 
Sv: Osäkert?

Har ni två några galleribilder? Om man har det visas de på profilen. Problemen verkar ha något att göra med bildgalleriet. Det verkar vara det som blockeras.
 
Sv: Osäkert?

Den dator jag har just nu är det Windows7 och Mozilla med adblock.

Varningsrutan kommer upp varje gång jag klickar på en bild som ligger i galleriet men även på "startsidan" i galleriet ( om man klickar på Bildgalleri ).
 
Sv: Osäkert?

Svarar mig själv, när jag går in på era profiler ser jag att ni har galleribilder, men jag blir inte blockad. Däremot möts jag precis som lillebill av blockering när jag försöker med bildgalleriets förstasida.
 
Sv: Osäkert?

När jag provar med chrome blockas jag från era profiler. Firefox blockades inte.
 
Sv: Osäkert?

Jag gick in på fio´s profil och jag blir inte blockad där men klickar jag mig vidare till h*n´s galleri så tar det stopp vid visning av bilderna.
 
Sv: Osäkert?

Jag har nu plockat bort allt som har med galleriet att göra från profilerna (är jag ganska säker på), så nu bör de inte längre blockas.
 

Liknande trådar

Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
640
Senast: gulakatten
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
892
Senast: Jeps
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 518
Senast: Roheryn
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 035
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp