Bukefalos 28 år!

Sv: Osäkert?

*knapp*

Jag kom inte in under kvällen mot natten er tid, men nu kommer jag in utan problem igen.
 
Sv: Osäkert?

kl

Kommer ingenstans via Chrome :arghh: Hur går man in "på egen risk"? Hittar ingen sån knapp...
Funkar dock via Explorer, men där vill man ju helst inte vara :wtf:

(har varit såhär sedan idag på förmiddagen någon gång)

edit: Hittade hur man går vidare på "egen risk"!

Klicka på avancerat, så kommer det upp. Så kunde jag göra iaf.
 
Sv: Osäkert?

KL

Trevligt att vara tillbaks :) ! Jag kom inte in en endaste gång under hela dagen igår, vare sig om jag försökte gå in direkt på diverse forum eller om jag googlade fram en länk och försökte med den. Hoppas att det fortsätter att funka som det ska nu :) !
 
Sv: Osäkert?

KL

Jag kom inte heller in på hela dagen igår, vågade inte ta mig förbi varningen. Bra att problemet verkar vara löst nu :)
 
Sv: Osäkert?

Jag vågade inte heller försöka kringgå varningen, för det skulle ju kunna vara ett riktigt problem och virus på datorn vill man ju inte ha!
 
Sv: Osäkert?

Skönt tt se att inte bara jag hade problem, kom inte in ihåg via chrome eller firefox, fick gå via explorer.

Men idag fungerar det :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 027
Senast: Migo
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 172
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 276
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 000
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp