Ouppfostrade hästar? Hjälp till!

Ärligt talat tror jag att du är ute på djupt vatten ifall du i all välmening vill hjälpa någon hästmänniska. Det finns lika många teorier vad gäller hästhantering och ridning som det finns hästmänniskor.

Något som är helt rätt för dig och din häst kanske inte alls passar för en annan ryttare och dennes häst. Vad är då rätt och fel.. :) Bara en sådan sak som att människor är byggda på olika sätt kommer innebära att sisten ser olika ut.

Däremot håller jag helt med dig vad gäller detta med skitsnack. Tycker att det är väldigt tråkigt att vissa människor endast vill se det dåliga i andras ridning/hästhantering, varför inte fokusera på det som är bra istället.

Alla har ju någon gång själv varit nybörjare, och finns det verkligen någon ryttare på detta jordklod som alltid rider helt perfekt i alla situationer?

Glöm ej, läktarryttare brukar ju vara de bästa ryttarna.. ;) Som vanligt, mycket snack och liten verkstad. :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 284
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 789
Senast: _Taggis_
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 668
Senast: TinyWiny
·
Ekonomi & Juridik Jag vet att det finns biljoner med trådar angående detta men varför inte en till? :) Jag vet att det kräver tid, kunskap och en bra...
2
Svar
24
· Visningar
4 713
Senast: spinxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp