OVK i morgon

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns skitjobbigt att främmande personer ska komma hit och se mitt kaos men jag får väl säga att jag är mitt i en storstädning eller nåt. Eller inte låtsas om det alls. Har iaf dammat lite och plockat undan lite från bordet + torkat spisen.
De vill väl bara göra sitt jobb och gå.
Måste plocka bort grejer från fönstret och framför fönstret för de ska rengöra ventilen där. Får lägga bra-att-ha-kartongerna "nånstans".
Tiden de ska komma är kl 8-15. 😐 Jag kan sätta en lapp på dörren om jag vill gå ut en sväng, tänkte jag. Jag bor på vån 1 så antingen kommer de väl hit först eller sist ...
 

@Rosett vet inte får må bättre. När jag hade dom över, knata dom in direkt till ventilation och besöket var nog över på 1min.

Däremot kan tycka otroligt dåligt inte kan säga till om viss tid osv.? Kunde vi här, vilket suveränt då jag jobbade eftermiddag och natt runt tiden var här, hade inte uppskattat plingande kl 8 på morgonen :bag:
 
@Rosett vet inte får må bättre. När jag hade dom över, knata dom in direkt till ventilation och besöket var nog över på 1min.

Däremot kan tycka otroligt dåligt inte kan säga till om viss tid osv.? Kunde vi här, vilket suveränt då jag jobbade eftermiddag och natt runt tiden var här, hade inte uppskattat plingande kl 8 på morgonen :bag:
Jo det brukar ju gå snabbt men är jobbigt att de ser hur stökigt jag har det.
Här förväntas det att man lämnar nyckel i nyckeltuben om man inte kan vara hemma fast det är många (?) som inte gör det utan väntar på att de ska boka in en bestämd tid.
Jag kan ju vara hemma men det blir stressigt om man är på toa när de ringer på.
 
Våra besök går på max 5 min, inget att oroa sig för, jag plockar under tvätten på golvet😅 tvättar golvet gör vi efter de har varit här då de oftast går in med skorna. :)
 
Plocka undan det värsta, släng in det i sovrummet eller nåt så det inte syns. De har bråttom mellan uppdragen och hinner inte se sig om eller bry sig ändå.
Har inget sovrum och även om jag hade haft det så hade det mest troligt haft ett fönster med ventilation så de hade behövt gå in dit också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
601
Senast: cassiopeja
·
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 790
Senast: Voeux
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 104
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 523
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp