På Gång och Kalendern

Vet inte om ni sett det ännu, men det finns en ny kalender också.
Precis som tidigare kan man lägga in sådant som är på gång i hästsverige. Det finns en liten funktion så folk kan ange om de tänker komma på aktiviteten eller inte. Känns väl inte jätteviktig.

En annan lite större grej är att man när man skriver in sin aktivitet kan välja att skapa en tråd i På Gång-forumet där folk faktiskt kan diskutera runt evenemanget om de vill och kanske skapa lite mer intresse runt det.
 
Om jag går in i forumet som heter På gång från mobilen (iPhone) ser det ut på följande vis:

Bugg_buke-1477.jpg


Från datorn ser det dock ut som det ska och alla andra forum fungerar fint från mobilen såvitt jag har hunnit bedöma.
 
Tack för rapport om detta, jag skall se om det går att åtgärda på små skärmar. Räkna dock inte med att jag löser det i kväll.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 381
Senast: Gunnar
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
957
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 475
Senast: Grazing
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 083
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Köpa hus
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp