På Spåret 2016

Killaloe

Trådstartare
Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret.

Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets upplaga? Några spontana favoriter såhär innan det drar igång?

Själv ser jag mycket fram emot att få se Erik Niva tävla och jag gillade paret Åsa/Jonas förra säsongen. Men i övrigt kände jag väl mig inte sådär överentusiastisk över årets uppställning.

Lagen i år:
Malou von Sivers och Sigge Eklund
Kristin Lundell och Johan Hilton
Erik Niva och Charlotte Gyllenhammar
Kalle Lind och Isobel Hadley-Kamptz
Bea Uusma och Kristoffer Appelquist
Ronny Svensson och Anne-Lie Rydé
Kakan Hermansson och Jan Hermansson
Olivia Wigzell och Göran Hägglund
Jonas Eriksson och Åsa Sandell
 
Jag tycker det känns lite blekt men man kan ju bli förvånad.
Kul med Sigge men tillsammans med Malou......

Gillade också Jonas/Åsa senast

Är ändå supertaggad! :)
 
Jag tycker det känns lite blekt men man kan ju bli förvånad.
Ja men precis! Det finns ju ändå potential till överraskningar!

Jag tror att det paret som antingen kan vara helt underbara eller fruktansvärda är Bea och Kristoffer. Hoppas verkligen det blir en positiv överraskning och ingen katastrof :)
 
@Killaloe Jag tycker Göran kunde fått stå över denna säsong, Tycker han är svinträlig.

Sen gillade jag Kakan och hennes pappa men de var ju så dåååååliga senast.
 
Jag har inte så stor koll på de flesta så jag hoppas bara på många underhållande program :D När börjar det?
 
Sigge och Malou kändes otippat! När jag såg att Sigge skulle vara med tänkte jag att det nog inte är med Alex för det hade blivit högre växlar - men att det var med Malou av alla människor! Kanske blir kul ändå men jag är inte överförtjust i henne (det är jag dock i Sigge...)

Bea Uusma är underbar och jag gillar Isobel Hadley-Kamptz skarpt på Twitter.

Kakan och hennes pappa var underbara (jag lyssnade på hennes bok igår och gillar nu båda två ännu mer) men som @Jfrelin säger var de ju kassa förra året. Men konstigare saker har ju hänt än att några kommer tillbaks och tar revansch.

Jonas och Åsa var rätt kul sist :)

Jag är just nu överförtjust i Christer Lundberg och Morgan Larsson och hoppades att de skulle komma tillbaks efter alla år, men tji fick jag. Det hade varit härligt dock, när de var med sist visste jag inte ens vilka de var (bodde i England då och lyssnade aldrig på svensk radio) men SöndagsMorgan och Kvällspasset mån-ons är heliga stunder för mig! (Eller nja - Kvällspasset är egentligen roligare dagen därpå eftersom det är en massa extramaterial i podden.)
 
Jaaa, @Anna, Christer och Morgan :love::love: :love:!

Jag tror att jag, på allvar, är förälskad i Morgan. Har verkligen inte känt såhär för en okänd människa sedan jag var kär i någon i Beverly Hills på 90-talet typ, jag blir på riktigt pirrig när jag tänker på honom och hoppas att jag ska springa på honom på bussen och så (radiohuset ligger jättenära mitt jobb). Så himla tramsigt! Jag borde kanske skaffa Tinder...
 
@Killaloe Jag tycker Göran kunde fått stå över denna säsong, Tycker han är svinträlig.

Sen gillade jag Kakan och hennes pappa men de var ju så dåååååliga senast.
Trälig? Med alla ordvitsar? :love:

Fast jag skulle klara mig bra utan Kakan, tyckte mest hon var jobbig, så vi har väl lite olika smak.

---
Kommer för övrigt sakna Jesper och Elisabeth nåt otroligt.
 
Jag tror att jag, på allvar, är förälskad i Morgan. Har verkligen inte känt såhär för en okänd människa sedan jag var kär i någon i Beverly Hills på 90-talet typ, jag blir på riktigt pirrig när jag tänker på honom och hoppas att jag ska springa på honom på bussen och så (radiohuset ligger jättenära mitt jobb). Så himla tramsigt! Jag borde kanske skaffa Tinder...

Och jag vet inte vilken av dem jag ska välja!!! Kan man få ha båda?????? :love::love::love:
 
Och jag vet inte vilken av dem jag ska välja!!! Kan man få ha båda?????? :love::love::love:

Detta är väl det värsta egentligen - eftersom Christer är gift har jag medvetet valt bort honom eftersom chansen är obefintlig. Det betyder ju att jag på något sätt hyser äkta hopp om att det ska bli Morgan och jag, eller hur? Jag behöver ju inte ens byta efternamn när vi gifter oss (när, inte om) - det är ju en match made in heaven på alla sätt.
 
Detta är väl det värsta egentligen - eftersom Christer är gift har jag medvetet valt bort honom eftersom chansen är obefintlig. Det betyder ju att jag på något sätt hyser äkta hopp om att det ska bli Morgan och jag, eller hur? Jag behöver ju inte ens byta efternamn när vi gifter oss (när, inte om) - det är ju en match made in heaven på alla sätt.

Får jag komma när ni gifter er? Jag är också kär i Morgan, trots att han heter Morgan.
 

Liknande trådar

Äldre Nu är det snart dags igen och årets deltagare släpptes i förra veckan. Vad tror ni om året? Några favoriter? Några ni helst inte hade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 730
Senast: Killaloe
·
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 049
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp