På Spåret 2016

Men det var ju Kalle och Isobel som gick vidare.... Lagen hade tydligen samma poäng när man räknar ihop deras samtliga matcher och då vann Kalle och Isobel för de hade haft en tiopoängare tidigare. Fånig regel tycker jag för jag ville verkligen ha Åsa och Jonas vidare.
Men Åsa och Jonas går väl vidare som bästa tvåa? Eller drömde jag att dom sa det :D
 
Som jag förstod det så gick Isobel och Kalle vidare till semifinal medan Åsa och Jonas ska vara med i någon lägre omgång - kommer inte riktigt ihåg vad det var..
 
Brukar inte bästa tvåorna få möta varandra, och att vinnaren där sen också går vidare till semi?
 
Nå, vad säger ni om gårdagen?
Först och främst så José, han är verkligen fantastisk!! :love:
Och vilken nivå det har varit på paren i den här gruppen!
Jag är så glad att Åsa och Jonas gick vidare, så himla duktiga och underhållande tycker jag.
Kalle och Isobel var också duktiga men ja, det är något som gör att jag inte tycker att det är lika roligt att lyssna på dem :)

Fredagens program var ju helt underbar. Jag satt ju i publiken :angel:
 
Jag ville ju att Niva skulle vidare. :cry:

Fredagens program var inte riktigt mina kategorier.
Nivån: "vadå är inte Johannesburg huvudstad i Sydafrika?". Och ordvitsarna kom alldeles för sent på Bombay. Jag var mer inne på Indonesien när de pratade vänstertrafik och en massa öar. Indien är ingen ö! :rage:
 
@Hedinn jag hade exakt samma resonemang på det resemålet! :rage:
Den svenska staden tog jag på tio, min familj har sommarstuga i närheten :D

Hade också hoppats på Åsas lag som direktvidare, nu är de ju i andra chansen-land. Och José var bäst, jag fick googla upp sist han var med i På Spåret och gjorde en riktigt nice version av Waterfalls :love:
 
Jaha, nu är det över och jag är så besviken! :arghh::arghh: Gillar inte alls Johan och Kristin, det är så tröttsamt att dom hela tiden säger att dom inte kan och sen ändå svarar rätt :grin: det är icke charmigt.

Och jag hejade verkligen på Kalle och Isobel så det var himla tråkigt att dom gissade fel på första resan :(

Överlag så är inte det här en dorelt minnesvärd säsong tycker jag, mycket som varit rätt tråkigt och så den där listan som jag hoppas försvinner till nästa säsong :meh::down:

Men, för att inte bara vara negativ så måste jag säga att musiken har varit riktigt bra till och från! Så många oväntade tolkningar och artister! Och det är så synd att det inte finns möjlighet att lyssna på dem även framöver på typ Spotify.

Nu ska jag dock fortsätta sura för att fel personer vann :grin::rage:
 
Jaha, nu är det över och jag är så besviken! :arghh::arghh: Gillar inte alls Johan och Kristin, det är så tröttsamt att dom hela tiden säger att dom inte kan och sen ändå svarar rätt :grin: det är icke charmigt.

Och jag hejade verkligen på Kalle och Isobel så det var himla tråkigt att dom gissade fel på första resan :(

Överlag så är inte det här en dorelt minnesvärd säsong tycker jag, mycket som varit rätt tråkigt och så den där listan som jag hoppas försvinner till nästa säsong :meh::down:

Nu ska jag dock fortsätta sura för att fel personer vann :grin::rage:
+1 på din analys *vet inte ens vilken smiley jag ska använda...*
 
+ 2! Önskade såååå att kalle och isobel skulle komma ikapp och förbi. Kristin framförallt är bara irriterande :o Men ett litet plus för att kalle och Isobel lär ju vara med i nästa säsong!
 
Hejade också på Kalle och Isobel. De andra känns lite som att de själva tycker att de är roliga och har självdistans men de framstår bara som dryga :o Men välförtjänt vinst, de kan ju jättemycket.

Säsongens irritationsmoment hemma i vår soffa har varit att Kristian varenda gång säger att listan är hans favoritmoment. Undrar om han gör det bara för att jäklas, skulle inte förvåna mig :p
 
Undrar om han gör det bara för att jäklas, skulle inte förvåna mig
Jag har hela tiden tänkt att det beror på att listan är dålig och tråkig att han måste peppa igång folk och försöker göra den positiv. :) Men oavsett är det irriterande!!
 
Jag har hela tiden tänkt att det beror på att listan är dålig och tråkig att han måste peppa igång folk och försöker göra den positiv. :) Men oavsett är det irriterande!!

Haha kanske det! Jag gillade "Vem där" bättre, även om det var svårt. Får se hur de gör nästa säsong :)
 

Liknande trådar

Äldre Nu är det snart dags igen och årets deltagare släpptes i förra veckan. Vad tror ni om året? Några favoriter? Några ni helst inte hade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 729
Senast: Killaloe
·
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 049
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp