På Spåret 2016

Haha taskigt alltså! Tänk om ni hade stå ute och vinkat (så som en väl alltid gör när ett tåg drar förbi om en bor på landet :angel: )

Det första jag sa när Trollhättan kom i bild var "därifrån har jag också åkt" :D Inte för att jag kunde placera vart det var mer exakt men jag var helt säker på att jag hade åkt tåg där.
Fast de fuskade och åkte bil. Går ingen tågräls i närheten här :p
 
:eek: Inte okej alltså! Men har inte typ Svenshögen och Lilla Edet tåg?
Lilla Edet har ingen tågstation. Man får åka till Lödöse eller Ljungskile.
De hade filmat på väg 167 mellan Lilla Edet och Ljungskile :)
Svenshögen har station.
 
Lilla Edet har ingen tågstation. Man får åka till Lödöse eller Ljungskile.
De hade filmat på väg 167 mellan Lilla Edet och Ljungskile :)
Svenshögen har station.
Skönt ändå att någon har väldigt bra koll på hur det är filmat :D (och på tågspåren). Men hade varit mycket roligare om dom åkt till Svenshögen, det är en metropol :up:
 
Skönt ändå att någon har väldigt bra koll på hur det är filmat :D (och på tågspåren). Men hade varit mycket roligare om dom åkt till Svenshögen, det är en metropol :up:
Mitt Skägg är från Svenshögen. Det fyrbenta skägget...
 
Gillar Kakan och pappan mycket bättre än förra säsongen. Hittills är jag förvånad över att de tävlade kan så pass lite, T ex förra veckan när Malou inte kunde någonting som en journalist absolut borde veta (kommer inte ihåg frågan just nu). Sen undrar jag varför Kristian måste skrika hela tiden.:crazy:

Mia Skäringer. :love:
 
Jag tycker årets säsong är rätt tråkig hittills. Håller med de flesta här att bytet till listan är ett bottennapp som jag hoppas verkligen bara får leva en säsong. Fastnar inte direkt för något av paren i första gruppen. Men ser framemot julaoecialen när Jesper är med han är ju helt underbar i detta programmet. Känner mig dock lite tveksam om programmet håller för dubbel programtid brukar kännas lagom med en timme.
 
Hittills är jag nöjd. Tog Montreal på 10 (för att jag kan massa träd på latin), förra veckan tog vi också nåt snabbt och igår tog vi Stenungsund på 8:D

Jag ser verkligen fram emot julspecialen! Tycker alltid det tar slut för fort.
 
Såg ikapp idag. Gillade Mia och kemifrågorna :D Men det är inte så mycket underhållning, varken från paren eller domarna. Ser fram emot julspecialen nästa vecka!
 
Ingen succé än, tycker jag. Ser däremot fram emot julspecialen!

Jag var mycket nöjd när jag tog Narvik på 10 poäng :D I övrigt har det varit ganska skralt med poäng hemma i soffan.
 
Jag tyckte kvällens program var riktigt trevligt (med undantag för Lübeck, wtf liksom?!) och med trevliga deltagare. Göran växer verkligen tycker jag, lite sådär smålustig på ett tillbakadraget sätt. Och Ylva är roligare när hon inte är ihop med Gunnarsson tycker jag. (Även om inte Ylva och Jesper har riktigt den feelingen för varandra som Jesper och Bettan)

Det roligaste av allt var att jag gissade på Rouvaniemi redan innan programmet började :D var helt övertygad om att det skulle bli ett resmål med tanke på tomten.

Och Edda och Magnus?! Så fantastiska röster! Visst har väl den här säsongen haft ovanligt bra röster hittills (med undantag för gladys kanske)
 
Jag tyckte kvällens program var riktigt trevligt (med undantag för Lübeck, wtf liksom?!) och med trevliga deltagare. Göran växer verkligen tycker jag, lite sådär smålustig på ett tillbakadraget sätt. Och Ylva är roligare när hon inte är ihop med Gunnarsson tycker jag. (Även om inte Ylva och Jesper har riktigt den feelingen för varandra som Jesper och Bettan)

Det roligaste av allt var att jag gissade på Rouvaniemi redan innan programmet började :D var helt övertygad om att det skulle bli ett resmål med tanke på tomten.

Och Edda och Magnus?! Så fantastiska röster! Visst har väl den här säsongen haft ovanligt bra röster hittills (med undantag för gladys kanske)
Jag håller med om allt, förutom att jag tyckte Lübeck var kul:D men det kan bero på att jag är löjligt förtjust i Lindström och att hela konceptet bussresa var kul enligt mig:angel:
 
Jag håller med om allt, förutom att jag tyckte Lübeck var kul:D men det kan bero på att jag är löjligt förtjust i Lindström och att hela konceptet bussresa var kul enligt mig:angel:
Haha, jag gillar också Fredrik och tycker för det mesta att han är fenomenal men nä :D Fast jag skrattade iofs så jag grät när han halade fram stadsplanen i marsipan för att öka motivationen :D
 
Vad tyckte ni om fredagens program? Jag gillar Åsa sedan förra säsongen, och tyckte nog att det var bättre underhållningsklass nu än de tidigare avsnitten. Men störde mig på Erik, han upplevde jag som störig från första gången han öppnade munnen :angel:
 
Vad tyckte ni om fredagens program? Jag gillar Åsa sedan förra säsongen, och tyckte nog att det var bättre underhållningsklass nu än de tidigare avsnitten. Men störde mig på Erik, han upplevde jag som störig från första gången han öppnade munnen :angel:
Både jag och maken undrar över hur Niva kom med i programmet, så omständlig och tjatig :down:
 
Vad tyckte ni om fredagens program? Jag gillar Åsa sedan förra säsongen, och tyckte nog att det var bättre underhållningsklass nu än de tidigare avsnitten. Men störde mig på Erik, han upplevde jag som störig från första gången han öppnade munnen :angel:

Både jag och maken undrar över hur Niva kom med i programmet, så omständlig och tjatig :down:

:eek::eek::eek:

Niva :love:

Ser gärna han och Hägglund i finalen.
 
Jag tror att Niva vinner på att en har en relation till honom sedan tidigare. Både jag och min sambo älskar honom nät han analyserar fotboll, så det var himla kul att se honom även i På spåret.

Dock tycker jag nog att han ofta balanserar på gränsen till extremt rolig och irriterande, där han inte alltid lyckas hålla sig på rätt sida (och här tror jag toleransen och marginalerna är större om en gillar honom sedan tidigare). Jag tror också han hade vunnit på en annan partner som är mer framåt och kan ta över en del av utrymmet.

Och jag gillar verkligen både Åsa och Jonas - så himla coola personer :)
 
Nå, vad säger ni om gårdagen?
Först och främst så José, han är verkligen fantastisk!! :love:
Och vilken nivå det har varit på paren i den här gruppen!
Jag är så glad att Åsa och Jonas gick vidare, så himla duktiga och underhållande tycker jag.
Kalle och Isobel var också duktiga men ja, det är något som gör att jag inte tycker att det är lika roligt att lyssna på dem :)
 
Nå, vad säger ni om gårdagen?
Först och främst så José, han är verkligen fantastisk!! :love:
Och vilken nivå det har varit på paren i den här gruppen!
Jag är så glad att Åsa och Jonas gick vidare, så himla duktiga och underhållande tycker jag.
Kalle och Isobel var också duktiga men ja, det är något som gör att jag inte tycker att det är lika roligt att lyssna på dem :)
Men det var ju Kalle och Isobel som gick vidare.... Lagen hade tydligen samma poäng när man räknar ihop deras samtliga matcher och då vann Kalle och Isobel för de hade haft en tiopoängare tidigare. Fånig regel tycker jag för jag ville verkligen ha Åsa och Jonas vidare.
 

Liknande trådar

Äldre Nu är det snart dags igen och årets deltagare släpptes i förra veckan. Vad tror ni om året? Några favoriter? Några ni helst inte hade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 730
Senast: Killaloe
·
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 049
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp