På Spåret 2016

Fasiken, kommer allt att sakna Filip och Fredrik. Ser mest fram emot Sigge och Malou, de känns som ett ganska otippat par.
 
Jaha, vad tyckte ni om dagens premiär?

Jag kände mig rätt nollställd till den faktiskt och tyckte det var ett rätt slätstruket avsnitt (förutom när Fredrik blev rättad angående Milano dårå) och är inte alls sådär imponerad av listan. Vad skulle det vara bra för liksom?!

Samtliga tävlanden kändes rätt okej men ja, fick liksom inget grepp om dem. Men det var ju verkligen ingen dålig omgång sett till poäng och kunnande, men jag hoppas båda paren blir personligare och mer engagerande tills nästa gång vi får se dem.

Och First aid kit - vilka röster! Jag tycker iofs alltid om dem, men kul att se dem i en annan miljö med lite annan musik. Så imponerad :love:
 
Minen på Johan när Kristin drog snabbt som en kobra och sa Strängnäs!:rofl::rofl::love:
Jag tyckte programmet var jättebra. Mycket hög mysfaktor och dessutom allmänbildande - och lite mallighet när man kan svaret ibland. Bra musik!
Sen räcker det bra att se en snabbrepris i Idol.
 
Jaha, vad tyckte ni om dagens premiär?

Jag kände mig rätt nollställd till den faktiskt och tyckte det var ett rätt slätstruket avsnitt (förutom när Fredrik blev rättad angående Milano dårå) och är inte alls sådär imponerad av listan. Vad skulle det vara bra för liksom?!

Samtliga tävlanden kändes rätt okej men ja, fick liksom inget grepp om dem. Men det var ju verkligen ingen dålig omgång sett till poäng och kunnande, men jag hoppas båda paren blir personligare och mer engagerande tills nästa gång vi får se dem.

Och First aid kit - vilka röster! Jag tycker iofs alltid om dem, men kul att se dem i en annan miljö med lite annan musik. Så imponerad :love:

Jag tyckte att det var bra! Allt som ger mig en anledning att spela upp Hassansketchen Bomba Strängnäs för folk som aldrig hört den gör mig lycklig i själen ;)
 
Sigge och Malou var otippat, så det ska bli kul! Även om Kakan och hennes pappa var dåliga sist älskar jag dom! :D Bea och Kristoffer gillar jag med! :)
 
Tyckte också det var lite slätstruket.
Också förvånad över Mufasa, HALLÅ?!!

First Aid Kit var absolut höjdpunkten, och jag har country som gulty pleasure så jag var nöjd där :D
 
Jag blev lyckligast över att få höra First Aid Kit framföra en riktigt gammal goding "the Gambler" :love:

Jag var faktiskt besviken över Malou och Sigge, vad tråkiga dom var :down:
Johan var ok, men Malin överraskade och var både roligast och bäst :up:

Nästa vecka tänker jag bojkotta i tristhetens tecken :devil:
Sigge och Malou mot Kakan och hennes pappa... :yuck:
 
Tittat idag då jag jobbade igår. Listan var ju urtråkig jämfört med tidigare inslag, annars helt ok. Ska se hela säsongen som vanligt, men hoppas Kakan åker ut tidigt. Irriterar mig på henne men kan inte riktigt sätta fingret på varför.
Glad att Lagerkranz inte är med och att Hägglund är det.
 
Hörreni, vad tycker ni om dagen och förra veckan?

Jag tycker att Kakan och kakans far har blivit bättre sedan förra säsongen, helt klart.

Och Johan och Kristin är väl fortfarande inte det roligaste paret jag sett, men ändå, de har ju vunnit sina matcher så de kan ju en hel del :)

Dessutom står jag fast vid att listan är SKITTRÅKIG :down:

Men Stenungsund var kul (även om det var pinsamt låg kunskapsnivå där ett tag) och Mia Skäringer över förväntan som sångerska :)
 
Jäkla förstaklass som drog i bromsen på väg till Stenungsund. 2 km till och vårat hus hade svichat förbi i rutan :D
Haha taskigt alltså! Tänk om ni hade stå ute och vinkat (så som en väl alltid gör när ett tåg drar förbi om en bor på landet :angel: )

Det första jag sa när Trollhättan kom i bild var "därifrån har jag också åkt" :D Inte för att jag kunde placera vart det var mer exakt men jag var helt säker på att jag hade åkt tåg där.
 

Liknande trådar

Äldre Nu är det snart dags igen och årets deltagare släpptes i förra veckan. Vad tror ni om året? Några favoriter? Några ni helst inte hade...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 730
Senast: Killaloe
·
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 049
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp