Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter här och festar med mig själv med marabou vit choklad och påskmust :p
Kollar på serier och funderar på om killen är vaken eller om jag väcker honom med ett mess :p
 
Alltid :D

Ho ho, du skulle må då va? :p

Jag skulle leva på det bra länge! :D Igår filmade jag när min kompis skulle göra benböj på min balansplatta. Filmade de första försöken när hon ramlade, när hon började lyckas filmade jag inte längre. :D :D :D

kollar på lets dance, inte så jäkla kul men jag orkar liksom inte leta upp nåt annat att titta på, hej lat!:p

Hahah, bra illa när man inte ens orkar zappa. :p
 
Förresten så råkade jag komma på ett nytt, användbart ord idag: Gådda. Någon som vill prova att sätta ordet i en mening? :D
 
Duktigt! :D Jag har funderat på att göra egen falafel (egna falaflar?) men har inte kommit så långt ännu. Vanligtvis brukar jag inte orka diska mixerstaven när jag ska göra mat där jag ska mixa saker utan hippsomhapp-mosar lite med en gaffel och äter som de är, tror inte att den varianten skulle funka så bra på falafel. :p

Tack :D Egengjord falafel är svingott! Löv it! Do it!
 
Gådda låter som någon som försöker säga Gädda med munnen full av het potatis :D
 
Sitter och funderar på vad jag ska odla ute på balkongen och vad man behöver? Jord, fröer och något att lägga jorden i kanske?

Typ så. En vattenkanna också, har du några balkonglådor och lite krukor skulle jag satsa på en typ femliters så du slipper springa till vattenkranen åtta gånger per vattning varma dagar. :p

Dum nacke! Kan du inte läsa i nån bra nackställning?

Stolen på jobbet är vedervärdig, brukar bli gamnacke när jag läser i den tyvärr...
 
JA! Vi skulle kunna göra en utmaning av det, alla testar och filmar konstiga yoga-ställningar. Kan ju bli bästa kvällsunderhållningen nånsin!
Hjälp! :D

Kör du den här då:
2906-114.jpg
 
Jag sitter här och festar med mig själv med marabou vit choklad och påskmust :p
Kollar på serier och funderar på om killen är vaken eller om jag väcker honom med ett mess :p
Messa! Om han inte stängt av ljudet får han skylla sig själv. :p Jag har tagit slut på min Lindth vit choklad. :d
 
@Hedinn Om ni filmar era yoga-ställningar så kan jag vara domare:angel:
Och jag som hade tänkt ta den positionen... Å andra sidan kan jag nog bjuda på rejält med underhållning, som för ett litet tag sen insåg att jag inte är i närheten av att ta mig upp i brygga. Inte av den normala anledningen, stelhet i rygg och höfter (vilket jag visserligen också har), utan för att jag inte kunde få armarna i rätt position för att få händerna i golvet på lämpligt ställe. :o Mina axlar mår halvbra...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 422
Senast: Pilot
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 362
Senast: Emtherlia
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 032
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 602
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp