Bukefalos 28 år!

Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Emtherlia Jaaaa världens bästa jobb! :love: Insåg igår att jag kan skatta mig ganska lycklig efter att ha sett en massa statusar på fejjan om hur glada folk var över 4 dagars ledighet och jag istället är jätteglad över att jobba ca 10 dagar i streck eftersom jag fick hoppa in här då de har påsköppet. :D Men så jobbar jag bara säsong/extra, då behöver man ju inte pauser från jobbet. :)

@Mammas Jag är ju inte trött än juuuu. :(
 
Bara för att ni är så himla intresserade så kan jag meddela att jag går och plockar ur linserna nu. Spännande fakta om sig själv'; CHECK!!
Linser till nu - ambitiöst! ;) Men det kanske är för att jag har så kass syn att mina linser inte är i rätt styrka vilket gör att jag bara har dem när jag tränar typ...

Mvh bidrar till spännande fakta om sig själv. ;)
 
Det var något sådant här jag försökte visa tidigare:

tumblr_n3kc4451ex1sz59s2o1_400.png



Någon som förstår hur man gör? O_o
 
Linser till nu - ambitiöst! ;) Men det kanske är för att jag har så kass syn att mina linser inte är i rätt styrka vilket gör att jag bara har dem när jag tränar typ...

Mvh bidrar till spännande fakta om sig själv. ;)
Jag har också linser i ännu! Brukar inte orka plocka ur dem förrän jag går och lägger mig. Ser så dåligt med glasögonen för de är så förbannat skitiga jämt... :angel:

/Bidrar också med spännande fakta
 
Jag har också linser i ännu! Brukar inte orka plocka ur dem förrän jag går och lägger mig. Ser så dåligt med glasögonen för de är så förbannat skitiga jämt... :angel:

/Bidrar också med spännande fakta

Jag gör som du - linser i jämt. Men mest för att jag hatar att ha glasögonen på näsan. Jag skulle ha 2 sånna där... vad heter det? Monockel? :D
 
@zassoo: Jamen absolut sörru! Femtielva plastikoperationer/ kapade ben senare :laugh:

Jag kan inte ens göra bryggan? O_o
 
Jag gör som du - linser i jämt. Men mest för att jag hatar att ha glasögonen på näsan. Jag skulle ha 2 sånna där... vad heter det? Monockel? :D
Haha! Jag stör mig mest på det begränsade synfältet egentligen. Och bekvämligheten. Men solglasögon har jag inga problem med, så jag antar att det mest är synfältsbegränsningen ändå. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 510
Senast: Pilot
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 633
Senast: Emtherlia
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 504
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 925
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp