Bukefalos 28 år!

Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag jobbar hela påsken på mitt underbara djurparksjobb, men när jag inte är på jobbet har jag lite tråkigt. Försöker få lite annat jobb gjort men varje gång jag kommer in i det så kommer katten och lägger sig på datorn... Suck. :D

Tänkte slå på en film men nu känns det lite sent för det. :p
Sitter mest o väntar på att få gå o lägga mig så det blir imorgon så jag får åka till jobbet igen. :D
 
zass, va du gjorde det på riktigt alltså? :D Nu blev jag ju sugen bara för det, me jag tror inte att jag fixar att filma mig själv. :D
 
Bara för att ni är så himla intresserade så kan jag meddela att jag går och plockar ur linserna nu. Spännande fakta om sig själv'; CHECK!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 481
Senast: Pilot
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 569
Senast: Emtherlia
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 310
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 850
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp