Planera in barn!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Planera in barn!

Ann skrev:
Vi startade bebisverkstan våren 2002 och jag tänkte att det var bra att inte börja allt för tidigt så att barnet kom tidigast jan 2003.
Jo tjena :smirk: , nu är jag gravid för första gången med hjälp av assistans och överlycklig för vår kommande novemberbebis :banana:

Åh vad roligt, grattis!!!!!!!!!! :bump:

Får jag fråga vad för sorts assistans ni lyckades med? PM:a gärna om du inte vill avslöja det här :p
 
Sv: Planera in barn!

Slipper gå höggravid under sommaren?

Jag kommer ju att vara höggravid under vintern nu, barn i januari om det blir som planerat, och jag ser det som en nackdel, sonen fick jag i augusti, det var perfekt.
Lätta sommarklänningar, behövde inte köpa en massa grav.kläder som man aldrig kommer att använda igen osv.
nej jag hade nog hellre fått barn i augusti/september om jag fått bestämma helt igen, gick ju dessutom hemma hela sommaren med havandeskapspeng :banana: så det var helt perfekt! :p
 
Sv: Planera in barn!

men så kul att det gick bra tillslut!! Grattis! :bump:
 
Sv: Planera in barn!

Jag skulle ha fått den 22 dec, men hon kom den 22nov istället. Tur tyckte jag för då kan hon kanske fortfarande få en boll
 
Sv: Planera in barn!

Jag själv är född exakt 7dagar efter julafton, alltså på nyårsafton, det har ju haft både sina för och nackdelar. Ganska så lugnt nu när jag fyllt 18 och fått mitt efterlängtade körkort :) Och kan komma in på dom flesta krogar om jag nu får lust till det(har inte haft det mer än 1 gång hittits :angel: ) Men har ju alltid varit lite tröligt att fylla så långt efter mina vänner och att vara minst.

Men när jag skaffar barn ska man väll försöka å skaffa ett tidigt barn, alt oktober som senast. Men man blir väll glad bara det kommer ett överhuvudtaget!
 
Sv: Planera in barn!

men försök inte planera allt, låt det bara hända. Barn är inget man skaffar utan en gåva man får....
 
Sv: Planera in barn!

Hej

Vi har gjort en IVF och ICSI, alltså provrör.

Till de med bestämda åsikter om när på året man kan tänka sig att föda; Det är väl inte mer med det än att man får skydda sig resterande del av året och vänta in nästa perfekta tillfälle ;)

Ann
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 565
Senast: Eurydome
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: Crossline
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 965
Senast: Mirtai
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 970
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Melatonin
  • Eurovision Song Contest 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp