Bukefalos 28 år!

Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Hon heter Cuts and Bruises.
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Jag ska hålla dig uppdaterad. om jag får välja så skulle jag vilja ha ett sto av en viss anledning som jag tror att du redan känner till.;):D

:eek: vad? vad känner jag till? Vilket sto? nu har jag missat nåt här...? Eller är jag trög som vanligt? :cool::o
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

:eek: vad? vad känner jag till? Vilket sto? nu har jag missat nåt här...? Eller är jag trög som vanligt? :cool::o
Lugn och fin nu wrangler, jag hoppas på ett stoföl efter mitt sto som är dräktig med Frame/overo hingsten (I was Framed) så jag med tiden kan lägga Colour Your Dash på henne.:banana::)
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

:rofl: Det förstår du väl att jag blir halvhysterisk när jag tror att det finns nåt som jag ionte har koll på! :banana:

Guuud vad häftigt, flera renrasiga fullblod i paintrasen... snääälla hör av digom du behöver nån av dom riden i hunter :D:bow::banana:


Näääär föööölar hoooon??????? :bump: *skriker*

*funderar på när jag ska komma o våldgästa*
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

*kl*
Två månader kvar tills min kärring kläcker.... :D:banana:
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

:rofl: Det förstår du väl att jag blir halvhysterisk när jag tror att det finns nåt som jag ionte har koll på! :banana:

Guuud vad häftigt, flera renrasiga fullblod i paintrasen... snääälla hör av digom du behöver nån av dom riden i hunter :D:bow::banana:


Näääär föööölar hoooon??????? :bump: *skriker*

*funderar på när jag ska komma o våldgästa*
Hon fölar sent i Juli så mycket kan hända, men vi får hoppas på det bästa. Hon är 170+ och hingsten är ca 165-168cm stort blir det. :)
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Japp ni måste komma så kan vi prata häst äta gott och dricka paraplydrinkar. Det vore skit skoj.
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Japp ni måste komma så kan vi prata häst äta gott och dricka paraplydrinkar. Det vore skit skoj.

Ja så kan jag supa dig under bordet och sno dina hästar :D Eller tvinga dig att skriva under leasingpappren iallafall! :cool:
 

Liknande trådar

M
Western Jag letar efter en pleasure/hunter hingst till mitt paintsto att betäcka med nästa år. Men det verkar dåligt med dom??? Eller??? Har ni...
2
Svar
27
· Visningar
3 087
Senast: Wild Rein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • HUND MAGKATARR...
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp