Bukefalos 28 år!

Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Men var har du köpt henne då?
Jag har köpt henne på Ireland, sedan såg jag till att hon kom till hingsten. Hon stod där några månader sedan åkte hon från Ireland till Sverige. Jag kommer inte ihåg vad han som jag köpte henne av hette på Ireland. Hon kom till mig direkt.
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Jag har köpt henne på Ireland, sedan såg jag till att hon kom till hingsten. Hon stod där några månader sedan åkte hon från Ireland till Sverige. Jag kommer inte ihåg vad han som jag köpte henne av hette på Ireland. Hon kom till mig direkt.
Jaja, tänkte om du köpt henne i svergie av nån som inte fått i gång henne ordentligt. Hur gammal är hon? Stam?
Spännande.
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Finns mer info om hennes stam på
http://www.colouredthoroughbred.se/Cuts.html

Fölis kanske kommer fylla på bakom färgade Color your dash fotspår på galoppen? Vad säger Joice. Galopp eller hunter? :cool:

Ja, jag hoppas på både galopp och hunter:love:, jag har ju lite svårt att följa strömmen :devil:jag har alltid viljat göra något annorlunda och jag vill ha något som inte står bakom varje hörn;), jag tror jag har funnit det:idea::banana:
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Den här Consider Him Good vart finns han och hur får man tag i? Bilder? Stam??


Sååå vad blir sammanfattningen av HUS/PL hingstarna i Sverige idag??
Dom enda jag skulle kunna tänka mig att betäcka med är GDL, Consider Him Good, Whatafrecklynxkent och möjligen Hi Tech...som jag ju tidigare sagt att jag inte sett på länge.

GDL- En stark hingst med mycket karaktär, bra stam och ett otroligt show record med tanke på hans olyckor/skador, en mkt bra nedärvare där avkommorna presterar.

Consider Him Good- Stammässigt älskar jag denna långbenta kille, behöver tävlas, men väl värd att chansa på.

Whatafrecklynxkent- Bra stam, läcker, stark nedärvare, kanon show record. Snygga avkommor.

Hi Tech- ??

Övriga som diskuterats som inte behöver vara ett dåligt val är väl CC som jag då tyvärr anser har dålig hingstkaraktär och Mighty Bear som är välstammad och snygg, men som borde ha ett show record i performance..och som även nämnt tidigare..han är byggd för lite mer explosivt arbete..

:)
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Han betäcker inte i år eftersom han bara är två.
Men han finns på www.solbergetquarterhorses.se och det är Qtrsforpleasure (stavningen :angel:) som äger honom. Superfin kille, ska få betäcka ett av mina ston nästa år! :bow:
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Han är red roan e: Consider His Source - Dynamic Deluxe
u: Zippos Miss Goodstar - Zippos Mr Good Bar :love::love:


Lovely!
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Han betäcker inte i år eftersom han bara är två.
Men han finns på www.solbergetquarterhorses.se och det är Qtrsforpleasure (stavningen :angel:) som äger honom. Superfin kille, ska få betäcka ett av mina ston nästa år! :bow:

Tackar och bockar! :D
Han har ett enormt lungt temprament dessutom, så det ska bli spännande att såsmåningom få se vad han lämnar!
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

Tackar och bockar! :D
Han har ett enormt lungt temprament dessutom, så det ska bli spännande att såsmåningom få se vad han lämnar!

Vill du ha en SUPEr trailhäst skall du ju använda Docs King Calibar, han är ju Europa Mästare i Trail 2007

:)
 
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

raderat......
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Pleasure, trail, halter - HINGSTAR i sverige???

hej wrangler!!!

jag känner att jag vill hålla dig uppdaterad:laugh:;)

colouryourdash.jpg


http://www.freewebs.com/taby080410/P1190752.jpg

http://www.freewebs.com/colouryourdash/dashen080410.jpg

Vi får se om han kommer att sluta som Pleasure/Hunter kuse.:D
 

Liknande trådar

M
Western Jag letar efter en pleasure/hunter hingst till mitt paintsto att betäcka med nästa år. Men det verkar dåligt med dom??? Eller??? Har ni...
2
Svar
27
· Visningar
3 085
Senast: Wild Rein
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp