Bukefalos 28 år!

Presentförslag till gravid

Nebraska

Trådstartare
Vill gärna ha förslag på vad man kan köpa för runt en femhundring som kan ge lite vardagslyx. Inget ätbart eller presentkort.
 
Ska det vara en present som anknyter till graviditet på nått sätt eller mer "bara" en present till personen? Tänker du kan göra en present korg med lite olika saker kanske, du kan hitta bra produkter på feks eleven.se eller i butik tex åhlens. Dom har massa bra och stora märken :)
 
Hade köpt ett gåvoset från Rituals, fina lådor som det brukar vara bra pris på nu till jul. Brukar innehålla duschcreme, scrub, lotion och lite annat. Duschcremen tycker jag är helt underbar :love:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 289
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Idag är det ju Halloween och jag hade precis en diskussion med min nyblivna 13åring om att jag tycker att hon börjar bli lite för stor...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 550
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har precis startat ett litet företag där jag tillverkar pannband, främst till travhästar. Jag vill så gärna skicka med...
Svar
11
· Visningar
1 377
Senast: tara
·
Skola & Jobb Hej! Jag är 50 och har jobbat som uska och inom äldreomsorgen i hela mitt liv. Det Är kul men som många vet, stundtals lite tufft...
Svar
1
· Visningar
485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp