Bukefalos 28 år!

Priser på skog

M

martina

Har hittat en hästgård som säljes med tillhörande skog. Tänkte bara höra om någon duktig människa här vet vad skog kostar i dagens samhälle. Fråga mig inte om den är välvårdad. Vet ej!! Antar att det är granskog. Vill veta om gården ifråga är värt sitt pris. 28 ha skog är det vi pratar om.

MVH Martina
 
Sv: Priser på skog

Ta ut en kunnig värderingsman, Hushållningssällskapet brukar kunna det här. Värderingen kräver en expert. Kostar en slant men skogsfastigheter är mycket populärt just nu eftersom det även fungerar bra som gömställe för överblivna pengar så man inte får förmögenhetsskatt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 744
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Bison
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 945
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp