Bukefalos 28 år!

Sv: priser

jag känner en som fick EN inspänningstygel. vad ska man med EN inspänning till?!?!
 
Sv: priser

orkade inte läsa hela tråden så säg till om frågan redan varit uppe... är det bara prispengar i storhäst klasser? eller har jag fattat helt fel?
 
Sv: priser

på ponnytävlingar är prispengarna borttagna from i år. (man kan få anm. tillbaka, det räknas ej som premier)
 
Sv: priser

seger täcke sksulle jag i alla fall tycka var jätteroligt att få, även andra saker som tyglar , träna kanske det finns ju billiga och bra på h**ks , b*rjes och så :D
 
Sv: priser

jag känner en som fick EN inspänningstygel. vad ska man med EN inspänning till?!?!

det brukade en del hästar gå med på ridskolan. man sätter ena änden i sadelgjorden och andra i nosgrimman. snäll inspänning som gjorde att hästarna gick med inte allt för högt huvud och sänkt rygg även om ryttaren inte hade full koll...
 
Sv: priser

seger täcke sksulle jag i alla fall tycka var jätteroligt att få, även andra saker som tyglar , träna kanske det finns ju billiga och bra på h**ks , b*rjes och så :D

segertäcke håller jag med om, det är jätteroligt att få :D
däremot träns vill man ju köpa själv så att man får det man vill ha, tycker jag...
 
Sv: priser

det brukade en del hästar gå med på ridskolan. man sätter ena änden i sadelgjorden och andra i nosgrimman. snäll inspänning som gjorde att hästarna gick med inte allt för högt huvud och sänkt rygg även om ryttaren inte hade full koll...
okej, det låter ju logiskt... men erkänn att det låter konstigt om man inte vet om detta:D
 
Sv: priser

Åhh, snygga grimmor, glitterspray, glitterpannband, schabrak, ländtäcke, lindor, en korg med morötter äpplen och hästgodis, nallebjörnar, POKALER :love:
 
Sv: priser

ja visst, och så himla många är det ju inte som rider med inspänningstyglar av den varianten (hoppas jag iaf)
jag skulle inte vilja vinna en sån
 
Sv: priser

Segertäcken, schabrak, grimmor, grimskaft, lindor o.s.v. förutsatt att det är rätt storlek!!!

FINA, användbara häst-saker, ELLER pokaler! Pokaler är jättekul! :D


Men absolut INTE småsaker och krims-krams... nyckelringar och nosludd och typ "pollux-grejer" är iaf inte kul att få när man är lite äldre...

Plaketter tycker jag är lika självklart som rosetterna!
 
Sv: priser

Ja, själv skulle jag vara nöjd med rosett ;)

Men det är väll kul att få ngt täcke & en bukett blommor :)

På våran klubb har t.ex vinnaren fått rosett,pokal,plakett. Täcke & blommor !

Jag skulle vara hel nöjd med det :) Men tänk på en sak, dom flesta är bara glada för placeringen :smirk:
 
Sv: priser

Skulle vara kul att få pokaler av ngt slag, prispengar som förstapris:smirk:
 
Sv: priser

När jag fick blommor en gång när jag vann på "hemmaplan" så höl min häst på att slänga av mig:rofl:
Plats runt blommorna som praslade haha :p

Så ett tips är att inte ha plast runt blommorna:angel:
 
Sv: priser

När jag fick blommor en gång när jag vann på "hemmaplan" så höl min häst på att slänga av mig:rofl:
Plats runt blommorna som praslade haha :p

Så ett tips är att inte ha plast runt blommorna:angel:

Ne lite korkat med plast :p
 
Sv: priser

När jag fick blommor en gång när jag vann på "hemmaplan" så höl min häst på att slänga av mig:rofl:
Plats runt blommorna som praslade haha :p

Så ett tips är att inte ha plast runt blommorna:angel:

Publikfrieri.. Klart att det ska vara plast runt blommorna! :p :angel:
 
Sv: priser

Lagom kul när man ser hästen dra iväg, hoppa över staketet och försvinna i fjärran:angel: Ryttaren hade inte vett att slänga blommorna...Fast det är klart det ska vara plast!
Till tråden - dåliga saker tycker jag är foder(förmodligen använder man inte den sorten), billiga skitsaker, döttrarna har vunnit lila plastflyveil, illgrönt nosludd, en delta (kostar typ 8 kr) t ex.
Bra ridstrumpor, tycker mamma är bra, liksom schabrak, täcke o sånt.
 
Sv: priser

Mina hästar hade blivit vett skrämda & fått hjärtattack om jag skulle gjort ärevarv med blommor med plast på, tro mig, Jag utmanar ödet om jag har ett spö i handen :smirk:
 
Sv: priser

det finns inte ens i min värld att jag skulle hålla i blommorna om jag skulle rida ärevarv.. det är verkligen att leka med döden :D
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 266
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag skulle behöva lite input kring val av häst till min (snart) 13-åriga dotter. Hon har vuxit ur sin maxade b-ponny och skulle...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 618
Senast: Jeps
·
Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 871
Senast: Carolininen
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 376
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp med fundering
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp