Sv: Priser

En pastaslev (i plast från Knorr) på min första hopptävling (klubb), den används faktiskt fortfarande (ca 11 år senare). ;)
 
Sv: Priser

Det bästa priset tycker jag nog är täcke :) fick det senast jag var ute på en lokal LB:0 (stort, mysigt AGRIA fleecetäcke):love:Sen blev det väl en liten tabbe andra klassen (också LB:0 ) då jag blev sexa och fick "Börja Rida"-dvdn :smirk: Förstår inte riktigt hur de tänkte :D
 
Sv: Priser

Mitt bästa finaste pris var nog ändå när jag och min ponny skulle in och rida omhoppningenn i DIV två allsvenskan. Jag var nervös så jag skakade och jag satt på en inte allt för rutinerad ponny ( då typ riden ett år) vi går in och sätter nollan och tar laget viader till FINAL. De går inte mäta den lyckan jag hade när alla kommer springades emot mig och HAlifax efter målgång. Jag grät av lycka.

DE glömmer jag aldrig (L)
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
449
Senast: shebeen
·
  • Artikel
Hästnyheter Sara Algotsson Ostholt var nära trestjärnig seger i Tyskland och Ludwig Svennerstål har tagit sin karriär som hobbyryttare till...
Svar
0
· Visningar
29
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
414
  • Artikel
Hästnyheter Ridsporten har under de senaste årens framgångsvåg vunnit många fina priser på Idrottsgalan. Nu finns chans på två nya priser i...
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Shettistråden del II
  • Färgtråd III

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp