Sv: Priser

Det bästa jag nog vunnit är en schabrak tror jag! Men det vore kul att vinna ett täcke, choklad (muuums) eller typ träns eller nått. Pengar och presentkort är också sjukt kul :D

/ZELDIIS
 
Sv: Priser

Jag har bara fått ett hederspris och det var en sportbag som det står sörmlandsbanken på:D
 
Sv: Priser

Jag läste i nyaste nr av ridsport att en hade vunnit en vanlig fyrkantig sten...På min klubb har de saker från en leksaksaffär i pris bland ponnyerna, kul för en 17 åring att få leksaker i pris:rofl:
 
Sv: Priser

*kl*
I stället för att gnälla över de dåliga hederspriser som klubbarna har så kanske fler skulle engagera sig att ragga BRA sponsorer till sina klubbar! Det är ingen omöjlig uppgift...
 
Sv: Priser

*KL*
Vann en lokal Lb:1 i helgen och fick (förutom rosett+plakett:))
Pälsglans(bra sådan:love::))
En liten ask med Marabou choklad hjärtan!!:d:love::bow:
 
Sv: Priser

Min kompis vann ett jättefint Domani täcke sist hon tävlade. Kom 1:a placerad för D-ponny.. var ju bara det att täcket var storlek 115 :P
 
Sv: Priser

Det Roligaste och mest praktiska man vunnit är en ryggsäck med plakett, reflexer, pärm, gosedjur, presentkort på hästbutik m.m. då kan du ha med allt på ärevarvet på ryggen utan att behöva nån som tar emot utanför banan.

Det konstigaste man vunnit var en 25 kg säck med betfor
 
Sv: Priser

Schabrak, plakett, pälsglans, en stol och pengar på ponny, (några år sen)
På häst:
Schabrak, plakett, ryggsäck, handskar, 4000 gummisnoddar i hink. Än så länge. :D
 
Sv: Priser

Har fått massa olika priser, typ pokaler mm med klubbarnas initialer på. Tycker det är roligt för de är oftast fina:)
Medaljer också, men ser så stökigt ut på väggen hemma:rofl:
Tycker om rosetter och plaketter!:d

Har även fått en del meningslösa saker som paraply, borstar, schampoo, ramar m.m m.m. Inget direkt betydelsefullt iaf:p

Tävlat ponny och häst upp tom LB
 
Sv: Priser

jag tävlar LD/LC,har vunnit ett par benskydd, linimentschampo, en vas, lite sjukvårdsprylar mm. inte så jätteroliga priser (inte dom sistnämda iallafall), även om jag tävlar häst har jag aldrig fått pengar.. borde införas! :d
 
Sv: Priser

Ni som vinner halsband och blir jätteglada, hur kul hade det varit för en kille att få det priset? :angel:

Sen tycker jag också om rosetter :love:, så stora och speciella som möjligt, vissa är verkligen för tråkiga :smirk:

Plaketter tycker jag däremot bara är helt onödiga :confused: , ligger bara i en hög i fönstret och samlar damm.. :p likaså pokaler, om det inte är något extra fint.

Det bästa jag fått är nog segertecke, det var ett fint täcke också utan något reklamtryck! Sen fick jag ett schabrak när jag kom 3a i min första fälttävlan, debutant, det tyckte jag vart fint :d.
Något rätt tråkigt var ett par stigbygelsreflexer när jag kom 3a i en stilhoppning LC, ok reflexer är bra men kanske något mer, väst och benreflexer också?
 
Sv: Priser

Om ni får något tråkigt pris som typ, handdukar, undviker ni att åka dit någon mer gång då?
 
Sv: Priser

Vad skulle ni vilja vinna?

det är säkert någon som håller på med priser som läser detta

själv tycker jag lokala hantverk är kul

när dom delar ut såna i pris
 
Sv: Priser

Tycker om pokaler, de är roligare än borstar.
Fick 3 st till efter Kullabygdens meeting.
 
Sv: Priser

Typ ganska många grejjor, det där vanliga, placketter, pokaler, (rosetter!!) mm.mm.
Skriver upp här nedan vad jag fått på årets tävlingar;:p
UPK LC A1:a/KM(Buster): 3a klassen=Rosett o sten. 1 KM kat.D=Rosett o Pokal

UPK LD A:0/A:0(Jasmin): 3a, rosett och liten röd piggborse:p

Mälardalen LB A:0/A:0(Buster): 5a, rosett, lila ryktborste, handgjord burk med godis.

Tierp LB A:0/A:0(Buster): 6a, rosett o 120 kr presentkort på Odal(ganska bra för en så dålig placering!)

Trögd LC A:0/A:0(Buster): 3a, rosett o plakett

Enköping LC A:0/A:0(Buster): 2a, rosett, plakett o grimskaft

Bälinge LB A:0/A:0(Buster): 2a, rosett, mobilsmycke o sten

UPK LC A:1a(Buster): 2a(lagklass,final, laget slutade 2a o kom 2a för dagen), Rosetter, halsband o pokal, plaketter

Edsbro LC A:0/A:0(Buster): 6a, rosett, plakett o handduk

Tror det va alla priser jag fått iår, så nu vet du lite iaf:p:bump:
 
Sv: Priser

de priser jag blivit gladast över var ett presentkort på B*rjes, ett segertäcke och ett scabrak. Men rosett och plakett blir jag glad av det med. :)
 
Sv: Priser

Typ ganska många grejjor, det där vanliga, placketter, pokaler, (rosetter!!) mm.mm.
Skriver upp här nedan vad jag fått på årets tävlingar;:p
UPK LC A1:a/KM(Buster): 3a klassen=Rosett o sten. 1 KM kat.D=Rosett o Pokal

UPK LD A:0/A:0(Jasmin): 3a, rosett och liten röd piggborse:p

Mälardalen LB A:0/A:0(Buster): 5a, rosett, lila ryktborste, handgjord burk med godis.

Tierp LB A:0/A:0(Buster): 6a, rosett o 120 kr presentkort på Odal(ganska bra för en så dålig placering!)

Trögd LC A:0/A:0(Buster): 3a, rosett o plakett

Enköping LC A:0/A:0(Buster): 2a, rosett, plakett o grimskaft

Bälinge LB A:0/A:0(Buster): 2a, rosett, mobilsmycke o sten

UPK LC A:1a(Buster): 2a(lagklass,final, laget slutade 2a o kom 2a för dagen), Rosetter, halsband o pokal, plaketter

Edsbro LC A:0/A:0(Buster): 6a, rosett, plakett o handduk

Tror det va alla priser jag fått iår, så nu vet du lite iaf:p:bump:

Nej juste, glömde en tävling!

LC A:1a(Jasmin):1a, rosett o doftljus

:p
 
Sv: Priser

Tycker också att pengar är det bästa som man kan vinna, men jag tror nästan att det bästa jag vunnit var på sista tävlingen förra året när jag vann lok 1,00 och fick mitt första täcke. Sen vet jag när jag tävlade min ponny och kom 7:a i lok L:C och det stod i proppen att det var rosett, plakett och hederspriser. Rosett och plakett fick jag och mitt hederspris var en sockerbit till min ponny :confused:
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
447
Senast: shebeen
·
  • Artikel
Hästnyheter Sara Algotsson Ostholt var nära trestjärnig seger i Tyskland och Ludwig Svennerstål har tagit sin karriär som hobbyryttare till...
Svar
0
· Visningar
28
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
410
  • Artikel
Hästnyheter Ridsporten har under de senaste årens framgångsvåg vunnit många fina priser på Idrottsgalan. Nu finns chans på två nya priser i...
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp