Sv: Priser

Har ett bidrag till tråkiga priser:
Magväska + skärp, inte så kul o vinna i en regional LA (kom 2a), tur man fick rosett+plakett också:):D
Har också fått en jättetunn reklam musmatta på en klubbtävling:mad:
 
Sv: Priser

Min kompis vann ett skitsnyggt fleecetäcke av bra kvalitet plus två kg Marabouchoklad i en lokal LB :D Väldigt bra pris för en sån liten klass tycker jag.
 
Sv: Priser

Kanske inte det bästa, men det dyraste jag vunnit är en stor glasvas för ca 1500:-... Jag kom tvåa i LB:2 i Kalmar...


Det som jag tyckt mest om är nog schabrak och täcke!!!
 
Sv: Priser

KL
Kom tvåa i en lokal LB och fick täcke, fribiljetter +åkband till gröna lund för två personer, knästrumpor, glasstatyett (den blev jag iof inte så glad över) och sen självklart även rosett och plakett. Tycker kanske att det var lite väl mycket som andra placering men man ska ju inte klaga :D
 
Sv: Priser

Jag tävlar allt från lokal till nationell (max LA) i hoppning (olika hästar).

Bästa:
* Rosett och plakett uppskattas alltid, speciellt STORA rosetter och fiiiina plaketter! :d

* Schabrak

* Pokaler

* Pengar

Något segertäcke har jag inte vunnit (än ;)), men det tycker jag är ett bra och roligt pris.


Sämsta:
* I mountain horse stilhoppningscup blev jag 4:e-placerad i första omgången men fick inte reda på det på plats, utan fick läsa det på en lapp som hängde uppe på andra omgången. Där stod jag som 4:e-placerad och därmed skulle jag haft en Mountain Horse-plakett, som jag aldrig fick... :cry:

* Ett alldeles för långt pannband till ponnyn.

* Efter en seger i regional klass fick jag bara en liten hink med en morot och ett skrivblock i. Som tur var så fick jag rosett och plakett också!

* Plaketter i PLAST! Usch, dom är jättefula. :crazy:
 
Sv: Priser

*kl*
Jag vill ha täcke såklart ;) pokal & rosett oxå ...
annars så brukar man ju få en borste ...
 
Sv: Priser

Har ett bidrag till tråkiga priser:
Magväska + skärp, inte så kul o vinna i en regional LA (kom 2a), tur man fick rosett+plakett också:):D
Har också fått en jättetunn reklam musmatta på en klubbtävling:mad:

Det värsta jag fått var på en nationell dressyrtävling. Förutom rosett, plakett och premie fick jag en ful limgrön plastburk med ett påskägg på. Jaha? :rofl:
 
Sv: Priser

KL
Det sämsta jag har fått var när jag vann iof en lokal LB, en CD skiva, sen vann jag andra klassen också som då var mästerskapsklassen och då fick jag en till likadan skiva!
 
Sv: Priser

Hur kunde du rida lokal LB och sen mästerskaprogrammet på samma tävling?
 
Sv: Priser

Kanske uttryckte mig lite luddigt. Om jag säger så här. förklassen var en LB:1, sen var mästerskapsklassen en LB:2. Jag vann alltså båda och fick en likadan CD-skiva i bägge klasserna.
 
Sv: Priser

Aha! nä, det är bara jag som läste som en kråka! Det var ju inte så himla roligt.
 
Sv: Priser

På ngn lokal tävling som klubben anordnade fick ettan en eltandborste... :angel:
 
Sv: Priser

Jag har vunnit allt möjligt :) Men Segertäcke är nog det roligaste iallafall :) Det blir som ett litet minne från tävlingen! :bump:
 
Sv: Priser

Jag tycker att det är kul att vinna fodertillskott :p Även om inte alla används senare så, en del är ju jättebra!

Kom 3:a i en 1.10 och fick då hippoprodukter - schabrak, vattenflaska+3 valfria fodertillskott. Det blev en 5l. dunk olja, 2 st 1l. e-vitamin.

Bäst hittills iår!
 
Sv: Priser

det basta o det masta jag har vunnit pa en tavling var: schabrak, benlindor, frisorschampoo + balsam, har fon, rosett, plakett OCH amn. avgiften tillbaka! o jag kom 7:a.
det var en allsvenska tavling o klubben har extremt mkt sponsorer. kommer garanterat tavla dar igen!

(ursakta uteblivna svenska bokstaver. sitter i Australien for tillfallet. kommer hem om en manad, o da ska jag minsan tillbaka till tavlingsbanorna igen!!!):banana:

Ninja
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ridsporten har under de senaste årens framgångsvåg vunnit många fina priser på Idrottsgalan. Nu finns chans på två nya priser i...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tilde Åhlin från Norsjöskolan har vunnit pris som årets unga innovatör. Hon tyckte att det är kallt för både häst och ryttare att...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 281
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter När FEI Awards vinnare tillkännagavs fanns en svensk med som nominerad, men något pris blev det inte. Här hittar du bland annat...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp