Problem med att komma till senaste olästa inlägg.

Mammas

Trådstartare
När jag trycker på den gröna pilen till vänster om trådnamnet i en tråd jag förut läst kommer jag inte längre till senaste lästa inlägg, utan jag hamnar mycket längre fram i tråden. Det händer inte bara med riktigt gamla trådar (där jag märkt det förut) utan även med trådar där jag var inne några timmar tidigare. Den hoppar alltså över ett gäng olästa. Det har jag märkt de senaste dagarna. Är det fler än jag som har problem med detta?
 
Sv: Problem med att komma till senaste olästa inlägg.

Ja det har hänt för mej med. För min del har det mest hänt i långa trådar och då hänger man ju inte med alls.
 
Sv: Problem med att komma till senaste olästa inlägg.

Är det flera sidor fram eller längre ner på samma sida? Jag har nämligen det problemet, men bara i trådar med bilder. Bilderna laddas i sin fulla storlek, sen går bukes krympscript in och minskar bilderna varpå hela sidan åker upp och jag hamnar längre ner på sidan.
 
Sv: Problem med att komma till senaste olästa inlägg.

Det är, vad jag märkt, endast att jag kommer längre ner på samma sida. Fast det gäller även trådar utan bilder för mig.
 
Sv: Problem med att komma till senaste olästa inlägg.

Det har hänt för mig flera gånger nu på sista tiden. Jag har varit så glad innan att man INTE har det problemet på Buke, tycker det jämt är så på andra forum jag är.

Hoppas det rättar till sig :)
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 068
Senast: Gunnar
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 077
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 402

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp