Pusseltråden

1000006602.jpg


Inte mycket kvar nu!
 
Snart klar :) jag gillar verkligen märket magnolia, trots ganska plottrigt motiv så är det sällan jag testar en bit på fel plats, det är liksom så tydliga bitar eller olika former kanske på bitarna, som gör att det räcker att titta på dom för att se var dom ska vara.
IMG_20240318_220824.jpg
 
Det här är mitt nya projekt förresten. Skönt med något med lite mer struktur som är lättare att greppa! Är dock inte alls imponerad av kvaliteten, bitarna känns väldigt hala och plastiga. Då vet jag att jag inte ska köpa mer av det här märket!

1710797816376.png
 
Har suttit en timme med Nemo-pusslet ikväll och lyckats lägga 4 bitar :p
Verkligen inte illa kan jag säga. Tänkte ge mig på en sista bit innan jag får slut på orken.
Märkligt också att man orkar sitta längre stunder när man faktiskt får lagt många bitar och det händer lite i pusslet, jämfört med som här när det går så sakta att det inte ens syns att det hänt nåt. Då tar orken slut mkt fortare. Iaf för mig :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 674
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp