Bukefalos 28 år!

Pusseltråden

Mitt gröna Grogu-pussel har gått rätt lätt att lägga än så länge.
20240419_074625.jpg
 
Jag har pysslat med det har pusslet aldeles for lange, det var inte alls sa latt som jag trodde. Det var forvanansvart svart med pusselbitar som sag ut som en korsning mellan pudel och schnauzer och jag tog verkligen tid pa mig att inse hur jag skulle leta. :cautious: Det blev ju inte battre av att jag kopte det "begagnat" (vinted) och tre bitar saknades. Klart irriterande och klart minskad motivation.

IMG_4781 2.JPG
 
Jag har pysslat med det har pusslet aldeles for lange, det var inte alls sa latt som jag trodde. Det var forvanansvart svart med pusselbitar som sag ut som en korsning mellan pudel och schnauzer och jag tog verkligen tid pa mig att inse hur jag skulle leta. :cautious: Det blev ju inte battre av att jag kopte det "begagnat" (vinted) och tre bitar saknades. Klart irriterande och klart minskad motivation.

Visa bifogad fil 144979
Fint! Men vad tråkigt att det saknades bitar :(

Kl
Kvällens pussel.
IMG_20240510_223244.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 682
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp