Bukefalos 28 år!

Quarterfölbilder!

Sv: Quarterfölbilder!

Hon blir vad hennes matte eller husse gör henne till! Hon ska nämligen säljas! ;) :angel:


Ja, nu har jag sett det...:crazy:
Lite nyfiken blev jag...och förvånad:eek:
Stammen!
Jag kan ju ha fått fel för mig, men du kanske inte bryr dig om att hingsten "anv till korsningsavel"?
Eller du kanske tittade på vad andra avkommor/släktingar har åstadkommit?
Eller var det bara en test?

Du behöver naturligtvis inte svara:crazy: här, men jag försöker lära mig lite om "tänket"...

Ursäkta min framfusighet..
 
Sv: Quarterfölbilder!

Det är helt okej! :smirk:

Stoet var redan betäckt när jag fick henne.... det är alltså inte jag som valt hingst!

Jag hade valt en annan hingst till det stoet ja.
 
Sv: Quarterfölbilder!

Nu är min vakan över, missade dock fölningen.
Det blev en fin liten hingst e Colonel Good Times och u Tabby Sue Solano FG.:banana: :bump: :love:
Han är underbar, Tabby är en lycklig och duktig mamma.
Önskar jag visste hur man lägger ut bilder så ni fick se min underbara hingstfölis.:bump:
 
Sv: Quarterfölbilder!

Väntan är över... :bump: :bump:

Shit!!! :eek: säger jag bara... Tittade till hästarna sent i går kväll.. Inga indikationer på att nått var på gång... Och som sagt... vi trodde nog hon skulle gå tiden ut.. (11/6 beräknat) Men icke.... hon lurade oss ordentligt madam...

Kom ut dit idag och hittade en lite hingstunge i hagen ...

Torr och fin och går och står redan så han borde varit omkring 5-6 timmar gamal... Diar och kissar och becket har gått.... Fan också.. Jag hade velat vara med juh....

Bilder kommer......
 
Sv: Quarterfölbilder!

...snacka om överraskning...:eek: ... Fattade ingenting när jag fick bildmeddelandet på mobilen...:o ... Men, han är en liten skönhet:banana: ... :love:
 
Sv: Quarterfölbilder!

Grattis syrran o Piraja:bow:
Nu vill jag seeeeeee bilder, är ju sååå nyfiken;)


Grattis även B cool och gutis...bilder tack
 
Sv: Quarterfölbilder!

guitis, är det du som köpte bay marren från tyskland genom Camilla?
Jag köpte mitt sto Tabby genom Camilla från tyskland i höstas.
:banana:
Är så lycklig, var nyss ute hos dom och dom mår bra båda två.

Ska försöka gå in och kolla hur man sätter in bilder här sen, kunde inte riktigt koncentrera mig igår, trötttt och glad.:bump:
 
Sv: Quarterfölbilder!

Tack Peppan.
Hälsa gubben din, ni är välkommna att titta in om ni har vägarna förbi eller så.
mvh Lillan
 
Sv: Quarterfölbilder!

Grattis syrran o Piraja:bow:
Nu vill jag seeeeeee bilder, är ju sååå nyfiken;)


Grattis även B cool och gutis...bilder tack

Bilder kommer som sagt... Kameran har fått fötter.. gaahh!... så lägligt... Vi var på hundutställning i helgen då fanns den...
Tog några bilder på avstånd i går med mobilen... Men det är ju inget att ladda upp här...

Madam gillar inte kameror... så hon tar ungen och går om man kommer för nära med nått som låter... Måste alltså hitta kameran med den stora zoomobjektivet...
 
Sv: Quarterfölbilder!

Hmm jag och datorer, hoppas jag lyckas få ut bilden här nu.
Hannevalparflis047-1.jpg
 
Sv: Quarterfölbilder!

Gutis, jag läste tidigare att du även har en efter Runing Playboy..
Vi har ett sto som nu är två år som också är efter honom. Köpte henne som för av Camilla, Three Q Ranch som föl.
Hon heter TQRs Assets Playgirl och är u wwwassetdotcomhttp://s181.photobucket.com/albums/x191/Lilianne_04/th_ASSIE5-4-07012.jpg
 
Sv: Quarterfölbilder!

Hon såg fint ut. Vi fick en svart hingstunge efter Runing Playboy i år. Ska tillbaka med märren o betäcka med honom i år igen.
Ja det var jag som köpte bay märren som Camilla tog hem från Tyskland. En underbar häst. Den märren har jag iår betäckt med min egen hingst. Väntar nu på mitt första föl efter honom med en av våra andra ston.
Bilder på hingsten o fölungarna finns på min sida här på buke.
 
Sv: Quarterfölbilder!

Men hur hittar jag din sida här på buke?:confused:
 

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
6
· Visningar
1 234
Avel Ni som har erfarenhet av det, är det prisvärt? Hur funkar det i praktiken? Vad har ni för kriterier för att ni skall tycka att det är...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: Mia_R
·
Katthälsa jag har egentligen tänkt posta en tråd om torrfoder rätt länge, men eftersom jag har en bonusfråga så passar jag på att ställa den...
Svar
0
· Visningar
234
Senast: escodobe
·
Hästvård Har fått bilder på en häst igen och det visade sig när jag visade bilderna för min egen veterinär att den har en lös benbit på framsidan...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp