Bukefalos 28 år!

Ranch Horse Classic *Bilder*

ishmanda

Trådstartare
Var upp och kollade på RHC i går. Fick en del bra bilder oxå :banana:

Bilder från RHC Fler blider kommer på tisdag, har nått uppladdnings gränsen för denna månaden :crazy:

De ända från Buke jag kände igen var docskingcalibar och Elanor

Så är någon annan med så säg gärna till =)

Lägg gärna in era egna bilder oxå. Är det flera bilder länka gärna till allbum.
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Här är mitt bidrag med bilder från HCR. Har bara haft min "leksak" i en vecka så jag håller på att lära mig hur den fungerar. Kul att fota var det iaf.

Väldigt trevliga tävlingar och vi hade svårt att slita oss därifrån. Missade freestyle reiningen på kvällen eftersom kompisen var bortbjuden.

http://www.pixbox.se/alb842557
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Var upp och kollade på RHC i går. Fick en del bra bilder oxå :banana:

Bilder från RHC Fler blider kommer på tisdag, har nått uppladdnings gränsen för denna månaden :crazy:

De ända från Buke jag kände igen var docskingcalibar och Elanor

Så är någon annan med så säg gärna till =)

Lägg gärna in era egna bilder oxå. Är det flera bilder länka gärna till allbum.

Kul att se bilder därifrån. Jag var där och kolla i torsdags men jag tog inga bilder.
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Puh, äntligen är vi hemma efter RHC. En underbar "vecka" med Pax, Bev, Texas och en massa andra! Tack underbara människor!!

Jag har strax över 800 bilder som ska gås igenom, men jag måste iaf visa panzarponnyn i sitt esse redan i kväll :)

panzarplesure.jpg
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Vi har varit dit o dottern har fotograferat.....Tror det är ca 1000 bilder. Kommer upp så fort hon är klar med dom.
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

*kl*

Puh.....hemma igen efter att varit därnere sedan i tisdags.

Har varit helt underbart.
Inte ett foto tog jag :eek:, men njöt av att titta på alla i stället.
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

*kl*

Puh.....hemma igen efter att varit därnere sedan i tisdags.

Har varit helt underbart.
Inte ett foto tog jag :eek:, men njöt av att titta på alla i stället.

Jag fotade inget heller. Inte ett kort tog jag..Men man är laddad med massa insperation nu.
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

kl

Här kommer några få från mig. Fler dyker upp när jag har utrymme att ladda upp på pixbox :devil:

21689280.jpg

21689282.jpg


Panzarpåni (?!) :D
21689281.jpg


Jag känner inte igen mig själv...
21689283.jpg


:bow:
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Puh, äntligen är vi hemma efter RHC. En underbar "vecka" med Pax, Bev, Texas och en massa andra! Tack underbara människor!!

Jag har strax över 800 bilder som ska gås igenom, men jag måste iaf visa panzarponnyn i sitt esse redan i kväll :)

panzarplesure.jpg

Är det den som är pansar ponnyn =) :banana:
Då har jag kanske oxå bilder på den. Ska kolla i morgon. Dom ligger på en annan dator.
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Det är lugnt, jag hade 2 minneskort... :rofl: :bow:

:rofl::rofl:

..säga vad man vill... men ponnyskrället levde då upp till sitt smeknamn i alla fall.. ;) fast "nästa" gång blir det faktiskt lapp över blindögat på framridningen, jag blir så j*vla stressad av att inte se folk komma upp.. så kanske, kanske, kanske, folk håller lite distans om jag rider med piratlapp.. Kanske.. :)
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Hm.....var det ni/du som hade en keps eller jacka med texten Panzarponny?
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

HUR kan man ta en bild i EXAKT samma ögonblick! Det enda som skiljer är staketets position! Hur i hela världen har vi lyckats ta exakt samma bild?? Märkligt! Kolla min bild:
e3b7b2d2f95841dba287b476a3beb369.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Vi måste ha suttit rätt nära varandra! Korthårig blondin i sällskap med långhårig blondin, haha.
 

Liknande trådar

L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 844
Senast: Lindi
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 511
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp