Bukefalos 28 år!

Remote Procedure Call

B

**BORTTAGEN**

När jag startar datorn får jag upp ett meddelande om att något är fel och därför måste den avslutas. Man har 60 sekunder på sig att spara det man håller på med.

Vet verkligen inte hur jag ska göra :crazy: Ibland kan jag ha några minuter på mig innan det dyker upp, som nu, men oftast dyker det upp direkt vid inloggningen. Nu kom den upp igen *suckar*

VAD SKA JAG TA MIG TILL?! *försvinner igen*
 
Den är redan provad och den hittar ingenting.. Hade såhär för länge sen också, och den hittade ingenting då heller :crazy: Men en kompis skickade något annat åt mig, och rutan har inte kommit upp än i alla fall.. Får hoppas på att den fortsätter att gömma sig! :mad:
 
Men garanterat så har du tyvärr Blaster ändå.
Ladda hem en fix o se till att täppa till porten i windows.
Ett antivirusprogram har inte alltid rätt, DU HAR BLASTER!!!
 
Men jag har ju ladat hem FEM olika fixar och fått flera skickade via MSN också. Har aldrig försvunnit.

Nu fick jag dock något skickat av en datorkunnig kompis, och det har slutat komma upp :)

Jag förstår dock inte hur viruset kunde vara kvar efter en omformatering? :confused: Kom upp en sådan ruta runt 30 sek efter formateringen.. Internet var inte ikopplat då heller..
 
Spelar väl ingen roll hur det kom in, huvudsaken är ju att du är fri från det :)
Det kan ha legat kvar på någon annan partition.
Det kan (HUGA!!!)ha funnits på din recovery/install skiva.

Glöm bara inte täppa till porten, detta gör så att du aldrig kan få in Blaster igen.
Denna uppdatering finns på Microsofts hemsida, men om du regelbundet hämtar hem uppdateringar så kan du hoppa över det. Tror att det ligger med på service pack 1.

Vi som använder oss av WindowsOP gör alltid säkrast i att hämta hem ALLA säkerhetsuppdateringar som finns.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 298
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund När jag kom hem från jobbet nu ikväll kom ett sms om att ett paket jag beställt med fryst färskfoder (24x500g) kommer att leveraras...
Svar
3
· Visningar
551
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Ni som vet, kan man söka hudläkare direkt eller måste man gå via VC? Jag har i omgångar mycket utslag som kliar så mycket att det börjar...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: Mabuse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 653
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp