Jag kikade lite på den. Superfin!! Men kanske lite för dyr än vad vi hade tänkt.
För dyr för mig med. Hade en joolz hub som jag älskade men tänkte att vi behövde en ännu mindre vagn så köpte en resevagn keenz air plus och sålde huben. Det enda positiva med resevagnen är att man i princip kan lasta hur mycket som helst på den. Tror den tar 45kg totalt.
Men jämfört med joolz är körkänslan katastrof och även om jag inte går några längre promenader så ofta så är det ändå begränsande.
 
Köpte en Kronan Sulky S i förrgår, den blir rätt liten ihopfälld men inte som de mest extrema handbagagevagnarna. Ska utvärdera den och se om jag ska köpa en till. :)
(Landade i att vi hellre checkar in litet större sittvagnar vid resa än använder väldigt småhjuliga och potentiellt klena vagnar till vardags.)
 
Vi köpte en Bugaboo Butterfly, kanske det bästa som hänt på länge. Den går som handbagage så tar noll plats i bilen, även om den är lätt så känns den stabil och rullar bra på olika underlag. Vi har haft den nu i två månader och använt den dagligen. Vi har en Cybex annars och den ska säljas nu för den används aldrig längre.
För oss stod det mellan Joolz resevagn, Bugaboo butterfly och Yoyo. Yoyo kändes skramlig (fast den är nog rätt stabil) och Joolz kommer jag inte ihåg vad det var som inte gillade men nöjda med vårat val. Fördelen med Joolz mins jag var att man kunde få till fullt liggläge.
 
Vi köpte en Bugaboo Butterfly, kanske det bästa som hänt på länge. Den går som handbagage så tar noll plats i bilen, även om den är lätt så känns den stabil och rullar bra på olika underlag. Vi har haft den nu i två månader och använt den dagligen. Vi har en Cybex annars och den ska säljas nu för den används aldrig längre.
För oss stod det mellan Joolz resevagn, Bugaboo butterfly och Yoyo. Yoyo kändes skramlig (fast den är nog rätt stabil) och Joolz kommer jag inte ihåg vad det var som inte gillade men nöjda med vårat val. Fördelen med Joolz mins jag var att man kunde få till fullt liggläge.
När du säger olika underlag, hur pass skrynkligt känns fortfarande okej? Fin grusväg, halvkass grusväg, gräsmatta...?
 
När du säger olika underlag, hur pass skrynkligt känns fortfarande okej? Fin grusväg, halvkass grusväg, gräsmatta...?
vi har nog provat den på allt möjligt.. grusväg funkar, det ända är stenig väg med stenar runt fem cm(ska man kalla det stor-grusig väg?😅) är ej kul för hjulen fastnar då, kullerstensgator funkar, gräsmatta inget problem.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag undrar hur många hästar man bör ha per hösilage-bal? Jag hämtar hösilage i en stor ”låda” gjord av pallkragar. Jag gör så för...
Svar
6
· Visningar
604
Senast: a1agnlju
·
Övr. Katt Hej, jag har tagit hand om en ung vildkatt som är ca 8 månader gammal. Vad jag vet har den levt ute hela ditt liv och aldrig haft någon...
Svar
13
· Visningar
1 151
Senast: Squie
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 065
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp