restaurang i Stockholm

Onsdag till söndag hade jag sagt Tobbes kök i Beckomberga. Sen finns Astrids på Ängbyplan som har ganska gott rykte vad jag hört.
 
Det blev tyvärr ingenstans :( Då vi fick reda på att dräneringen av vårt hus blir redan i morgon så var vi tvungna att ta oss hem fortast möjligt för att ställa i ordning.

Vi ska dock till Stockholm i oktober så tar med mig listan då :)

Kolla upp var ställena ligger bara innan ni bokar för en del som du fick tips om ligger utanför stan. Men ni kanske kommer befinna er utanför stan i oktober också.
 

Liknande trådar

Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
797
Senast: Mabuse
·
Kultur Om man vill åka till Stockholm över dagen med ett barn, vad gör man då? Barnet i fråga är 7 år. Gärna relativt nära station, alt smidigt...
Svar
15
· Visningar
738
Senast: Blyger
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 144
Senast: Gunnar
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 090
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp