E

Elitott

Hej jag är tyvärr en kanin allergiker (dock inte andra päls djur)
Jag har hört att Rex kaniner har mindre allerig, stämmer det?
Vet någon nån annan ras som jag karnse kan tålla? :crazy: :confused:
 
Sv: Rex kanin

Ja, de flesta tål rexdjur av alla slag bättre. Men du bör trots allt ha kaninen utomhus:) Se oxå till att alltid köpa dammfritt hö hos tex bonde i storbal, ju grövre hö dessto mindre damm oftast. Så du inte oxå utvecklar damma/hö/spån/allergi för det vore ju trist.
 
Sv: Rex kanin

jag hade en rex när jag var yngre o då var det en kompis som inte tåkde kaniner men han tålde min....
 
Sv: Rex kanin

Jag har två hermelin rex honor och min mamma är algergisk och hon tål dem:rofl: .
 
Sv: Rex kanin

haha jag fick typ reda på för ett år sedan att jag var allärgisk mot hund, katt, häst o värst kanin.. hade då (har ännu) tre kaniner, en häst och en katt :D

(kanske inte med tråden att göra men iaf ;) )
 

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Blyger
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 979
Senast: tanten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 700
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 009
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Lösa hundar
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp