Bukefalos 28 år!

Solsidan

Trådstartare
Nån mer som längtar?Vet att det känns som att det är väldigt långt dit...Men den som väntar på något gott...:banana:
 
Sv: Rhc 2008

Jag längtar så mycket att jag redan börjat planera inköpslistor, boende osv. Redan första dagen efteråt längtar man tillbaka!

Kommer tyvärr inte ha med mig hästen i år, vilket jag hade planerat. Det får bli 2009 isället.
 
Sv: Rhc 2008

Jag längtar galet mycket!! :D Årets höjdpunkt! All träning och tävling framöver är endast för Hight Chaparall :rofl: haha nää kanske inte bara... men SHIT vad jag längtar! Känns som evigheter dit
 
Sv: Rhc 2008

JAAG ! vill dit men vet inte om jag ska tävla men det får vi se . Ska nog iaf dit och kolla. :D Vill tävla då iaf :D
 
Sv: Rhc 2008

Jag har aldrig varit där, men 2008 ska vi åka ner ett helt gäng från "klubben". Ska bli jättekul! :banana:
 
Senast ändrad:
Sv: Rhc 2008

Rch vet jag inte vad det är men Rhc är Ranch Horse Classic.. :D
Annars så längtas det en hel del här också.. :)
 
Sv: Rhc 2008

Jag längtar också jätte mycket dit!!!
Om det inte händer något oförutsett (typ halt häst eller så:eek:) så ska jag vara med med min pålle.
:bump:
 
Sv: Rhc 2008

klart man längtar!!!! är ju sommarens största höjd punkt!! vill att det skall bli sommar NUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! :banana::banana:
 
Sv: Rhc 2008

:bump:Klart vi längtar. Har redan sytt ny outfit till freestiyle reening. Ach e n kratta på att stava:o:angel:
 
Sv: Rhc 2008

jag e mycke spänd på nästa år ,kanske kommer me 4 hästar...i år hade jag med min men me annan ryttare,annars har jag varit publik sen d startade. Helgen kommer att bli helt annorlunda inget slarvande nattetid;) bara fokusera:rofl:
 
Sv: Rhc 2008

Haha Jaa! :D Fast förra året var ju Malin skötare, och när vi var tre pers fanns det typ ingeting för henne att göra... "ööh... tjaa... du kan... ehm... hämta en hink vatten!" :D Fan önskar jag kunde ha med en häst till.. 3 klasser förra året, skitlite jueh :(
 
Sv: Rhc 2008

haha, jag kan passa upp dig genom att sjunga en liten truddelutt med min vackra sångröst? :p Kan vara bra att lugna neverna, haha.

Du får helt enkelt binda fast Lena i kälalren, med munkavel. Sen drar du iväg själv till chappen och rider alla klasser själv :smirk:
 
Sv: Rhc 2008

Längtar oxå dit, men för min del blir det inget tävlande den gången, och troligtvis kan jag inte ens komma och titta, vart lite dålig tajming ska nämligen ha barn då. :D
 
Sv: Rhc 2008

Haha! :D jaa precis! Annars kan hon ju satsa på att bli gravid igen :rofl: då kommer hon vara i sjunge månaden när Chappen infaller, inte kan man tävla då :angel: Nä fy vad elak jag är,.. Om hon läser detta kommer hon DÖDA mig! :devil: :rofl:
 
Sv: Rhc 2008

Ja längtar riktigt mycket.. I år kommer jag nog att ha 2 hästar med mig o inte bara 1 som de 2 förra åren..
Så det ska bli spännande..
Längtar längtar..;)

/C
 

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 301
Senast: Jerseyite
·
Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
540
Senast: Kratus
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 204
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vill veta om det är den som gör mig så irriterad och stressad så ska prova vara utan idag och några dar till. Plus att jag tagit den...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp