Rida för instruktör

Tränar varannan vecka för utbildad ridlärare som tävlar 140 och msv dressyr.
Rider samtidigt med en kompis och vi betalar 200:- var och då ingår ridhus för en timme.
Tränar även WE ibland, ca 5ggr termin, för utbildad WE-tränare och det kostar 150:- för 1 h, då är vi 4 st.
 
Nu är jag inte igång med nån av hästarna så att de tränar. Men under säsong rider jag 1-2 ggr/vecka för en vän med meriter till StG för 150:-/gång och en gång/månad för C-tränare som tar 360:-. För min vän är fokus mest på lösgörande och grundjobb och för c-tränaren mer fokus på programridning och var man plockar poäng typ.
 
Dressyrträning varannan vecka 270kr för 30min hoppträning varannan vecka i grupp 220kr. Den första c-tränare den andra ridlärare med måååånga års erfarenhet
 
Dressyrtränar varannan vecka för c-tränare, 400kr/45min privat. Hopptränar varannan för c-tränare, 275kr/h med 4-5st i gruppen.
 
Tränade 1-2ggr i veckan för B tränare i dressyr när min häst levde. Tog 400kr per gång och det var inklusive resan. Träningarna varade såpass länge som behövdes, alltså ingen tidsbestämd träning. Ibland så kort som 30min och ibland så länge som strax över timman.
 
Jag rider lektion på ridskola à 50 minuter på min egen häst varje vecka (i en grupp på totalt 7 personer) vilket kostar strax under 200 kr/lektion. Sen tränar jag privat för en av ridlärarna vid behov, blir varje eller varannan vecka beroende av när hon och jag har tid. Hon tar 200 kr för 30 minuter.
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Lutten
·
Hästmänniskan Hej, jag är utomlands och har lite impulsivt bokat en uteritt på ett välrenommerat ställe med välmående hästar, jag har givetvis inga...
Svar
10
· Visningar
733
Senast: Lingon
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 346
Senast: JohannaB
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 954
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp