Bukefalos 28 år!

Ridbyxor till gravida?

Sv: Ridbyxor till gravida?

det finns absolut ingenting som säger att man inte kan eller ska rida under graviditeten...:mad:
Det flesta BM svarar att om kroppen är van med den motionen (ridningen) så kan man/ska man fortsätta med det,om man själv känner för det!!:)
Kroppen säger själv ifrån när det inte passar sig längre...vissa kan rida ända intill datumet för förlossningen medans vissa bara kan rida ett par dagar in i graviditeten av olika anledningar...!!

jag tycker att var och en får fatta sina egna beslut om vad de vill/tänker göra under sina graviditeter...

sluta komma med pekpinnar åt andra hela tiden...:devil:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 383
Senast: Squie
·
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
577
Senast: Gimlan
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 926
Senast: Ullmerkott
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
707
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp