riders company tränsen?

G

Gilan

nån som har erfarenhet av riderscompany tränsen från ridsportsshoppen?
Dpom för typ 300+ håller dom sej i kvalite för dte billiga priset men ändå inte som typ kingston grejerna lr?

Nån som vet?

http://www.ridsportshopen.com/
 
jag tänkte köpa deras pullar (i newmarket/brun) innan men sen blev det inte av då jag inte fick hoppsadeln jag skulle köpt (som matchade tränset).

verkade ju värt att prova.
 
Jappjag tycker dte med. har ingte hört nåt om dom.. :confused: tack för svaret iaf.=)
 
Dom är SMÅ i storlekarna.
Annars är dom riktigt bra.

Jag har ett fullsize till den lilla D-ponnyn(141 cm).

Köpte det förra sommaren och tänkte köpa ett med pullargrimma i vintras.
Fick lämna tillbaka det då det var flera centimeter förlitet, trots att det också var ett fullsize.
Och dels var det präglat ett F i lädret, dels så mätte vi alla Riders Company-tränsen i affären.
Men tyvärr var alla lika små.

När vi sen mätte mot mitt gamla träns från 1986, så var det nya nästan 30 cm kortare!!!
Om man gör alla träns så mycket mindre kan man få ut många fler träns av samma mängd läder......
 

Liknande trådar

Äldre Så först lite bakgrund. Det här gäller en småstad,en ICA och ett COOP, många äldre bor där. Vi har 2-4 tiggare i stan åt gången, just nu...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 317
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 048
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
620
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp