Riding Club Championships

eyz

Trådstartare
Finns det fler som spelar? Jag skulle tro att jag är den äldsta som spelar men det är ju kalaskul! :o:D

Om vi är fler kanske vi kan ha ett eget stall? :)
 
Sv: Riding Club Championships

Jag har startat ett "Stall Bukefalos" med lösen "gunnar". :angel: Fast jag har inte riktigt förstått varför man ska vara med i ett speciellt stall, finns det "gruppaktiviteter" eller nåt sånt? Och är det bättre ju fler man är?
 
@Is Jag började spela idag- Men har lite svårt att förstå mig på det xD
Jasså? vad är det du inte förstår?
Spelet var mycket större förr men för något år sedan flyttades det till facebook (var tidigare ett spel som man laddade hem för att sedan spela online med sina vänner) och då togs flera delar av spelet bort och allt sedan dess ha det stått typ att fler måste betala för spelet om man vill att speltillvärkarna ska konvertera dessa delar (dressyr och fälttävlan)
 
Jasså? vad är det du inte förstår?
Spelet var mycket större förr men för något år sedan flyttades det till facebook (var tidigare ett spel som man laddade hem för att sedan spela online med sina vänner) och då togs flera delar av spelet bort och allt sedan dess ha det stått typ att fler måste betala för spelet om man vill att speltillvärkarna ska konvertera dessa delar (dressyr och fälttävlan)
Jag kanske har förstått, men vara tycker det är lite enformigt :angel: Kan man bara hoppa banor, rykta och byta kläder i shoppen? Jag spelar via Steam, men det borde väl vara samma spel?
 
Jag kanske har förstått, men vara tycker det är lite enformigt :angel: Kan man bara hoppa banor, rykta och byta kläder i shoppen? Jag spelar via Steam, men det borde väl vara samma spel?
Ja det verkar så, allt handlar om att träna upp hästen ( genom att levla) för att sedan vinna mot övriga spelare och ta sig tIll toppen
 

Liknande trådar

Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
329
Senast: lytesout95
·
RCC
Fritid Riding club championships, någon här som spelar? Vore kul med ett bukelag (om det inte redan finns?)! Spelade detta för flera år sedan...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: Modest
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 400
Senast: cirkus
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 477
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp