Bukefalos 28 år!

Ridläger ?

N

Noraaa

Jag blev så himla sugen på att gå på ridläger igen, har vart på ÅBY 3 gr, Södertörn, och Karlshems gård. Senast var iofs 2004..
Har ridit 11 år och haft egen häst.. Men sen vi va tvugna att avliva honom har jag fått rida western på två mysiga hästar.
Men i grund och botten är ja hopptjej, och vill testa fälttävlan också..
Är 19 år nu, och måste alltså på senior/vuxenläger. Någon som vet något bra :) ? :bump:
 
Sv: Ridläger ?

Hej! Denna tråden kommer nog plockas bort snart - men jag har ett tips. Lägg in en "köpes-annons" under övrigt/tjänster. Det gjorde jag förra året och jag fick flera bra svar. Fråga speciellt efter fälttävlan då eftersom de inte är så många.
 
Sv: Ridläger ?

:)ok, men hittar ingen sån kategori (hänger inte här jämt), hittar bara tjänster arb& hjälp, kanske ska testa där?
 

Liknande trådar

R
Hästhantering Hejsan!, Min mors kusin äger ett fint stall med en massa mysiga nordsvenska travhästar. När jag var där och hälsade på så blev jag...
Svar
16
· Visningar
1 984
Senast: moholmarabs
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 590
C
Hästmänniskan Som rubriken lyder. Först lite om oss. Vi är en såndär hästfamilj där alla (jag och min syster, mamma och pappa) rider utom lillebror...
Svar
7
· Visningar
1 414
Senast: Yrja
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er...
2
Svar
30
· Visningar
4 857
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp