Bukefalos 28 år!

"Ridning På Kandar"

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Håller på med mitt skolarbete för fullt. Skulle dock behöva lite hjälp till om någon har lust att hjälpa mig. Just nu håller jag på med att förklara olika rörelser och varför man gjorde dom. Jag vet att det står jättebra info i Bents böcker, vet inte vilken av dom. Problemet är bara att dom är utlånade på bibloteket och har varit jättelänge. Arbetet ska vara inlämnat om lite mer än en vecka så dom hinner inte komma in. Är det någon som har hans böcker hemma som skulle vilja skriva av vad som står eller scanna(?) in texten och maila mig? Jag vet att det är mycket jobb men jag börjar bli lite desperat nu.
Kanske någon annan som har någon bra idé ?

Tack på förhand.
 
Sv: "Ridning På Kandar"

Vart bor du någonstans?

Kanske någon som bor i närheten som du kan låna av?
 
Sv: "Ridning På Kandar"

Jag ska dit den 25:e om det hjälper. Har boken hemma. Bara jag vet att jag får tillbaka den så.
 
Sv: "Ridning På Kandar"

Tyvär inte.. Men tack så mycket ändå. Jag får försöka hitta förklaringar på övningarna någon annan stans. Du kanske vet någon bra sida här på nätet.
Tack så mycket för hjälpen..
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 434
Senast: Enya
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 542
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 426
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 322
Senast: Whirlie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Tungband
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp