Bukefalos 28 år!

Ridstövlar - syntetmaterial?

Lilla_momma

Trådstartare
Hej!
Jag skulle vilja ha ett par bra vardagsridstövlar, och har funderat på syntetmaterial. Men hur är det med det nu för tiden, finns det några märken som gör bra modeller som ni känner till? För ett par år sen var ju Tretorn så sjukt inne och även Hööks hade en syntetmodell, men nu känns det som jag inte har sett till det på länge? Är det bara sjukt ute och jag ska släppa idén, eller vad säger ni? :p
 
Kan du tänka dig att köpa begagnat har jag sett massor av Tretornstövlar billigt på annons, t ex på Facebook.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 419
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 790
Senast: CaisaCax
·
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
821
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 055
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp