Bukefalos 28 år!

Ridstövlar - syntetmaterial?

Lilla_momma

Trådstartare
Hej!
Jag skulle vilja ha ett par bra vardagsridstövlar, och har funderat på syntetmaterial. Men hur är det med det nu för tiden, finns det några märken som gör bra modeller som ni känner till? För ett par år sen var ju Tretorn så sjukt inne och även Hööks hade en syntetmodell, men nu känns det som jag inte har sett till det på länge? Är det bara sjukt ute och jag ska släppa idén, eller vad säger ni? :p
 
Kan du tänka dig att köpa begagnat har jag sett massor av Tretornstövlar billigt på annons, t ex på Facebook.
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 995
Senast: valy
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 668
Senast: Lobelia
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 611
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp