Bukefalos 28 år!

Ridstövlar?

nrciss

Trådstartare
Hade tänkt önska mig ett pr ridstövlar i studentpresent, men hela släkten är totalt ointresserade av ridning och iom att de kan bli rätt så dyra så vill jag gärna kunna specifiera vad jag vill ha.. dock undrar jag vad man ska kolla efter och vilka märken som är bra etc. Har ni nån favorit och vart ska jag börja kolla? :)
 
Sv: Ridstövlar?

En svår fråga eftersom det dels kräver uppgift om budget och dels nästan lite info om storlek...

Jag skulle snarare med tanke på din geografiska hemvist säga att Du ska gå in på en viss butik på Bergsgatan. Dom kan säkert hitta en modell som passar såväl kropp som budget. Sedan så kan Du ge släkten såväl adress som modell och storlek...
 
Sv: Ridstövlar?

De Niro rose är mina absoluta favoriter. Bra kvalité, fina detaljer och bra pris.
 
Sv: Ridstövlar?

Det bästa är om du provar ut ett par och sen skriver ner exakt storlek, var de kan köpa den och lägger till det på önskelistan :D.
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 993
Senast: valy
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att så småningom skaffa hund och funderar såklart över vilken ras som skulle passa mig. Det jag önskar är en...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 489
Senast: Fetaost
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 634
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp