Bukefalos 28 år!

Rimboritten 2009

Sv: Rimboritten 2009

Tack alla som hjälpte till när jag kom in i skadad till följd av en spark i första grind. Inga brutna ben eller sprickor, enligt doktorn är jag på G igen efter någon vecka.

Tusen tack igen!
Anita
 
Sv: Rimboritten 2009

Det var skoj. Tack alla ni som ordnade, och alla som var där - jag hade hört att distansmänniskor var trevliga, men ni överträffade förväntningarna. (Och ett perfekt väder hade ni ordnat, också.) Vi tog oss runt, även om jag funderade på att bryta mitt i, när min pålle gått ner på knä (han glömde att räkna fötterna, eller något) och sen inte gick riktigt rent ett tag - men sen jag suttit av och gått med honom en bit var allt ok igen när jag så småningom behövde bestämma mig för att gå hemåt eller fortsätta längs banan.

Det här kommer vi att göra om!
 
Sv: Rimboritten 2009

Stort tack till alla berörda!!! Helt sjuuukt rolig bansträckning! Lite spännande var det med skogsdelen med alla stenar! :love:

Är nöjd med allt!!! :bow::bow::bow:

Tack till Noteca för lånet av pålle! :love:

/Maddis (- den här gången körde vi inte vilse... :angel::D )
 
Sv: Rimboritten 2009

nej denna gång körde vi inte vilse, bara nästan.... :angel: Tur att inte Carina svarade när jag ringde och skulle förvarna om att vi kanske var på+ villovägar igen... :D Vi i groomteamet är också nöjda med dagen!
 
Sv: Rimboritten 2009

nej denna gång körde vi inte vilse, bara nästan.... :angel: Tur att inte Carina svarade när jag ringde och skulle förvarna om att vi kanske var på+ villovägar igen... :D Vi i groomteamet är också nöjda med dagen!

Ibland är det alltså bra att inte ha någon mottagning på telefonen:angel:

Kul att ni kom och att det gick bra för er
 
Sv: Rimboritten 2009

Tack alla som hjälpte till när jag kom in i skadad till följd av en spark i första grind. Inga brutna ben eller sprickor, enligt doktorn är jag på G igen efter någon vecka.

Tusen tack igen!
Anita

Skönt att höra att det gick bra...
 
Sv: Rimboritten 2009

Haha! Ja, det var väl för tur! Det hade ju nästan varit lite skämmigt! :o Fast vi hade inte räknat med att en väg skulle vara avgrävd och försvunnen när vi åkte efter gps:en.. Om vi nu ska ha nått att skylla på...:rofl:
Ja, vi kom fram och hade en jättetrevlig dag! Det är huvudsaken! Tack alla inblandade igen!
 
Sv: Rimboritten 2009

*kl*

Tackar arrangörerna för en underbar ritt :bow:
Perfekt väder, så gott som inga insekter, trevlig bana, trevligt folk och duktiga funktionärer!
 
Sv: Rimboritten 2009

Vill ge arrangören ett stort tack! Väl arrangerad tävling. Mycket trevliga funktionärer, stallvärd och väl genomförd tävling! Om någon av funktionärerna orkar mer så är ni hjärtligt välkomna ner till Simlångsritten! Vi kan erbjuda en rolig helg, vacker campingplats brevid en mysig sjö mat tävlingsdagen. Precis så duktiga, trevliga funktionärer vill vi ha! 'Bara hör av er! Passa på och ta en liten semestertripp till Halland!
 
Sv: Rimboritten 2009

Nu ligger resultat och ryttarrapporterna ute på rimboritten.se
 
Sv: Rimboritten 2009

Å Rimborittens och alla funktionärers vägnar ber jag att tacka för detta. Det uppskattas och vi tycker att det är kul att höra att ni ryttare är nöjda!

Vi passar också på att rikta ett jättestort tack till alla tävlande och groomar för en trevlig dag. Utan er hade det inte blivit någon ritt :bow:
 
Sv: Rimboritten 2009

Vill också tacka för en jättefint ordnad tävling! Säger som Kesella, trevliga funktionärer, bra ordnat och till och med vädret var bra.
 
Sv: Rimboritten 2009

*kl*

Vill bara hälsa alla deltagare att markägaren som hade haft problem med felparkerade groombilar och flaskor och skräp på vallen efter förra årets ritt ringde och sa att det såg jättefint ut i år.
-Tack så mycket allihopa för det är otroligt viktigt för oss att ingen markägare blir arg eller besviken på oss. Vi är beroende av ganska många personers välvilja för att få ihop rittens bansträckning och då måste vi alla hjälpas åt att vara goda föredömen för distansritten.
Det lyckades ni alla mycket bra med! Tack återigen!
 
Sv: Rimboritten 2009

*kl*
Vill också tacka för en trevlig ritt med bra väder och fin bana:) Är numera distansbiten och det här var rätt gren för mig och pålle:D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en Chihuahua hane på 3 år som för tre mån sedan genomgick en större operation när han fick urinstenar som inte gick att spola...
2
Svar
24
· Visningar
5 592
Senast: nilie
·
Äldre För att inte gå in på detaljer och allmänt små prat och göra även den trådstart extremt lång så ställer jag rätt och slätt frågan: -...
Svar
6
· Visningar
1 788
Senast: Blueberry
·
Hundavel & Ras Vår älskade hund Zorro, långhårig Schäfer kille född den 24/5-2015. Du kom in i vårat liv, igenom att vi hittade dig via en annons på...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 470
Senast: Bexzor
·
Övr. Hund Hoppas att jag finner svar här inne på bukefalos och att någon snäll hundmänniska kan hjälpa mig. Det är så att jag har tränat...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp