ROBIN Z ÄR DÖD

Status
Stängd för vidare inlägg.
ja vet men det var en pålitlig vetrinär som medelade detta hur får jag bort tråden?
 
meddela moderator och kolla upp dina källor bättre i forsättningen!!! :mad:

Hur "pålitlig" var den veterinären tycker du?? :crazy:
 
Phu! Tack och lov! :D :D :D

Visst finns det mycket Robin Z hästar...men hur många finns till salu!?! Inte speciellt många!Det är ju likadant med Cortez...massor av avkommor! ;)

Jag kan mycket väl tänka mej Robin Z till mitt Marwin sto! :D
 
Så, alla stoägare som fick hjärtat i halsgropen och tänkte "så synd att jag inte hann med..." : Passa på ivår då, medans han fortfarande lever!
hans avkommor är ju inte världens snyggaste, men de hoppar bra, en del tom ruskigt bra, och de har bra temperament.
/P
 
Kanske läge att be moderatorn plocka bort tråden med tanke på rubriken, eftersom det nu inte är sant?
 
Njae...använde bara samma stavning som min 14-åriga dotter...hi,hi...trodde det var "inne" med att stava det så! :rofl:
 
Hallåååååå! Vad pysslar moderatorerna med egentligen? De borde ju ha tagit bort denna tråd för länge sedan!
 
Efter att ha konsulterat mina moderatorkollegor så har jag valt att låta tråden ligga kvar, eftersom trådskaparen också har dementerat i tråden = erkänt att det var fel.
Jag är inte sämre än att jag kan ändra mig i frågan, men som det ser ut just nu så får den ligga kvar.
 
Jamen, alla går inte in och läser, och isf kanske bara läser första sidan.. Och tror då alltså detta.. Det var nära att jag personligen inte läste vidare, datorn segade lite.. Men läste ändå, och det var ju tur!

Jag tycker absolut att den ska tas bort pga detta skälet.
 
nu tänkte ja säga nåt klumpigt.. tänkte skriva att han skulle passa fint till mitt sto.. kom på att det skulle bli incest med tanke på att han är farfar till henne... :rofl:
 
Ta bort tråden!
:smirk:
Det skapar bara en massa rykten som inte är sanna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Robin Z är en av de mest betydelsefulla hingstarna för svensk hoppavel i modern tid. Han föddes i Belgien 1983 och kom till Sverige...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Freazer
·
  • Artikel
Hästnyheter Två hästar dödades i en vargattack i Norrtälje på onsdagseftermiddagen. Nu rekommenderar länsstyrelsen alla djurägare i området att...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Den fantastiska hingsten Robin Z dog 2008 och i dagarna föddes den allra sista avkomman. Ett fint litet stoföl som fått namnet Long Last...
Svar
5
· Visningar
925
Juridik & Ekonomi Jobba inte deltid/ med uppehåll då det påverkar din pension. Varenda krona du tjänar räknas. Hört dessa 2 hela livet från olika håll...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 946
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp