Bukefalos 28 år!

Rocky har vandrat vidare...Förtvivlad

Sv: Rocky har vandrat vidare...Förtvivlad

Jag skickar en STOR tröstkram till dig.

Imorgon (fredag) ska 2 av våra hundar avlivas. :( Den ene är en 13 årig samojedhane (min) och den andra 9½ årig alaskan husky tik (pappas) som har väldigt stela leder och ont överallt, orkar snart inte gå längre. Jag kommer inte att vara med då hundarna bor hos mina föräldrar 100 mil bort. Jag har dock min andra hund här i Halland (alaskan husky tikens kullsyskon). Han är ju också gammal men är lika pigg och fräsch som en unghund. :)
 
Sv: Rocky har vandrat vidare...Förtvivlad

Jag känner med dig :cry:

1 månad och 18 dagar sedan Tim dog.

Bryt ihop och kom tillbaka. Låt det ta tid.. På ett sätt kommer det aldrig gå över men man lär sig leva med det.
 
Sv: Rocky har vandrat vidare...Förtvivlad

Tack alla ni som svarat!

Jag och Atlaz sörjer tillsammans fast vi vet både han och jag att Rocky Bus har det jättebra nu ...

Nu är han på ett ställe där solen alltid skiner, där det finns vatten i mängder och där man kan kissa hela dagarna..
 
Sv: Rocky har vandrat vidare...Förtvivlad

Har läst om dina våndor med hans kissande. Och verkligen känt med dig.

Nu har han det bra, som du skrev. Han hade ett bra liv, och slutade det i lugn och ro, i sin älskade mattes famn. Han har det bra nu.

Många kramar.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
4 771
Senast: Ava22
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 321
  • Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
803
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 705
Senast: Kraxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp