Bukefalos 28 år!

Rövhatten som blev som folk

Visserligen inga pojkvänner, men däremot min historias plågoandar (läs: mobbare).
Det har blivit folk av de med, med undantag från några mycket få. Så trots att man hotar (med knivar/tändare), och både fysiskt liksom verbalt misshandlar tjejer i tonåren, så kan det alltså bli bra folk av en, ändå. Något som faktiskt gläder mig lite :up:
 
Jag har ett rövhatt-ex. Jag tror inte att han är en rövhatt i sin nuvarande - mycket längre - relation, men jag tror att det till stor del beror på att de två tillsammans inte har haft ett lika pressat liv. De har inga gemensamma barn, de har inte varit panka ihop, och att de på det hela taget matchar varandra bättre. Jag misstänker tyvärr att en del av den "matchningen" är att hon underordnar sig honom på en del sätt som jag inte gjorde. Och jag tror att den underordningen faller sig naturlig för henne. Men summasummarum är han inte en rövhatt för henne, tror jag. De har dock mycket långt ifrån ett förhållande som jag hade trivts med, tror jag.
Men det är ju helt sjukt och bisarrt att rövhatteriet minskar för att kvinnan anpassar och underordnar sig! GAAAAAAAAAAH.:banghead::banghead::banghead:
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 316
Senast: hollypolly
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 126
Senast: lingonben
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Lutten
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 321
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp