Rolig brodyr!

Sv: Rolig brodyr!

läste i häst & ryttare att det va mkt kritik för att skogmullar blivit kallade buskryttare...

Jag är ju en "buskryttare" som gillar att träna och hoppa clear round så då kanske man borde skaffa ett schabrak där det står "Buskryttare på vift" eller något liknande.

Vill ha något kul :)
 
Sv: Rolig brodyr!

Jag såg en gång en bild som jag vill ha på mitt schabrak! Den passar SÅ bra in på mig och min häst!!!! En tjock travande häst med en knubbig studsande ryttare med långa tyglar hängandes, typ.
 
Sv: Rolig brodyr!

kl
bak på ett skritt täcke över hela baken "
skylt_bred_last.png
"
aah! skrattade tyst för mig själv när jag kom på den idag 0(>V<)0
 
Sv: Rolig brodyr!

Sambon har en tröja där det står:

BOB GROOM

bär och betalar...

Hehehe...den va lite kul..:D Själv har jag funderat på att sätta en sån där LGF.skylt i rumpan på hästen jag sköter...för han går sååååå saaaaktaaaaa..i alla fall tills man vänder hemåt. DÅ minsann kopplar han i turbon...:rofl:
 
Sv: Rolig brodyr!

Jag som rödtott har kallats för (förutom några redan nämda, typ rödluvan) "eldfängd" - anspelar på både humör och färg :P

Och på mitt förra sto (fux) ville jag ha ett klassiskt brittiskt citat: "anything but a chestnut mare..."

Eller för diva-hästar: (min kommer nog få något liknande när hon växe upp)

Femme fatale

Diva delux

Talk to the hoof! - på andra sidan : 'cause this cutie ain't listening! - på ett täcke så det får plats :P

Betch! (felstavat med mening :P )
 
Sv: Rolig brodyr!

save a horse - ride a cowboy komemr ju från big & rich http://www.youtube.com/watch?v=Qt0_oPPK6eA - var tvungen att länka eftersom jag älskar låten!

just det... min förra bil hette Silverpilen - ett smeknamn som min skimmel kanske kommer få på ett schabrak i framtiden :P
 
Senast ändrad:
Sv: Rolig brodyr!

KL
Jag har ett schabrak som det står BITCH på och blir pållan ridbar igen har jag fått direktiv från stallägaren att jag borde skaffa ett med brodyren "Diktatorn" på. Behöver jag säga att pållan min kan vara en riktig satmara :devil:?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vilodagar för riktigt aktiva hundar?
  • Flämtningar
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp